sobota, 13 czerwca 2015

Wyniki I Ankietki Szalonej Dan!

Ohayo!
Długo czekałam na ten moment, oj dłuuugo (jakieś 5 dni? Chyba tak...), a teraz wreszcie mogę omówić wyniki I ankiety, którą miałam przyjemność przeprowadzić na naszym zacnym blogu >D

A jej wyniki (o ile nie przekłamane) są obiecujące >3
Głosowało dziesięć osób (co trochę mnie dziwi, bo doliczyłam się na blogu jedynie 9 osób... ale bardzo możliwe, że po prostu nie umiem liczyć). Tak czy siak jeden głos mogła oddać osoba z zewnątrz (nie wiem czemu zabrzmiało mi to złowieszczo o.O) i mam nadzieję, że jet to ten ,,rzadziej niż raz na tydzień".

Ale dobra - wychodzi na to, że około 8 osób zagląda na bloga codziennie, ale dajmy tutaj 7, żeby nie zawyżać (tym bardziej, że Ania i Ko Ta nam na razie znikają).
Jednak przy takich statystykach dziwi mnie, że to się tak wolno rusza... ale dobra łapię, ja sama mam oceny do podciągania (nie żebym zakładała, że wy też, no gdzie tam! x3), a i czasem zdarza się tak, że akurat nie ma osoby, która jest potrzebna by ruszyć fabułę... I tak jest nieźle paszczaki!

Mam nadzieję, że taki stan się utrzyma, ale nawet co te 2-3 dni przy obecnym tempie fabularnym będzie nie najgorsze XD
Swoją drogą chciałabym się wepchnąć w tą walkę, ale nie wiem (o dziwo) czy zdążę...
I tak bywa, no trudno. No, na razie lecę powykorzystywać słońce (i tym razem będę w kapelusiku), a wieczorem najpewniej wezmę się za II ankietkę ^^

Pozdrowionka ~
Szalona Dan x3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)