czwartek, 25 czerwca 2015

IV i V ankietka Szalonej Dan!

Konnichi wa!
Tak, znalazłam egzeplarz 'Otaku', w którym opisane są przywitania i pozdrowienia i teraz wciskam je wszędzie, bo chcę się nauczyć XD Najgorzej to ogarnąć pory dnia - kiedy się używa tego, a kiedy tego...
Chociaż i tak zapewne po wbiciu sobie tego wszystkiego do głowy powrócę do mojego ulubionego 'ohayo', bo ponieważ zasady językowo-kulturowe należy od czasu do czasu ponaginać. Taka jest moja opinia!

Ale nie z tym tu przyszłam - tak tak, już zaraz omówię kolejne ankietki ~
Jak zwykle do zrobienie ich popchnęła mnie ciekawość, a tematem IV stało się... partnerstwo.
Temat to dosyć sliski. Peno wielu z was zaczynało od blogów, na których po trzech postach facet i dziewczyna byli już nie tylko zakochani, ale i w ciąży i tym podobne rzeczy w ogóle para jak ta lala. No, trochę przerysowałam, ale na pewno wiecie o co chodziło ;3
Są też blogi nieco bardziej już ogarnięte, że tak pozwolę się sobie wyrazić, ale i tam głównym celem jest podbicie czyjegoś serca... tam jak masz partnera możesz pisać praktycznie tylko z nim, dla innych jesteś skreślony...
Bywa różnie, co nie zmienia faktu, że dobieranie się w pary, umawianie i tym podobne rzeczy nieraz są skomplikowane (tym bardziej, że na wielu blogach partnerstwo jest ostateczne i nieodwracalne - brak podziału na chodzenie i małżeństwo).

Jak rozwiązujemy problem partnerstwa naszych postaci? (Pomijając fakt, że jesteśmy na etapie wymyślania wielowątkowych fabuł i skomplikowanych wielopłciowych i barwnych relacji, a nie kreślenia trzech linijek na temat tego jak zakochujemy się od pierwszego wejrzenia)

Odpowiedzi jest... no w sumie 6. (Można wybrać kilka ~)
1. Jeśli od razu wybieramy sobie 'cel', a nic z tym nie robimy... to cóż, pozostaje nam nasze postanowienie.
2. Jeśli nas to nie obchodzi... no to w sumie byłoby całkiem zabawne, ale w większości przypadków my się tym przejmujemy, za to nasze chłopczyce nie bardzo ;3
3. Może snujemy wyobrażenia na temat tego jak układałoby się pomiędzy naszą postacią, a wieloma innymi, które przypadły nam do gustu?
4. A może ze spokojem czekamy, aż coś rozwinie się w fabule? Nic na siłę, najbardziej życiowe i nieprzewidywalne ~
5. Umawianie się z właścicielem danej postaci bywa spoko, zwłaszcza jeżeli ich relacja mocno i ciekawie wpływa na fabułę, ale mi tam zazwyczaj niszczy to przyjemność z niespodzianki. No i skreśla innych, zakochanych bidaków *^*
Za to pomysły i rozwinięcia często są ciekawe, bo to jakby niespodzianka dwóch osób dla nas, a nie sytuacja gdy zaskakują one siebie nawzajem i często nie wiedzą co z tym zrobić...
6. Polowania w fabule na niewinną ofiarę, co? >3 Trochę przypadku (nie wiemy jak zareaguje), a trochę fabularnego ustawienia (my ją definitywne chcemy). Tylko kim trzeba być i ile mieć cierpliwości, by taki 'kąsek' upolować? ~
No i 7... Wszak Trash jest taki... taki... no... no nie pytajcie, po prostu klikać! *^* 

A żywioły? No błagam, na pewno nie ja jedna zaczynałam od blogów których osią i kręgosłupem były właśnie one!
Ogień, woda, powietrze i ziemia... i jeszcze masa innych, ale dałam na rozgrzewkę tylko te nasze kochane podstawowe ;3
Możecie wybierać kilka odpowiedzi, bo pewnie do każdego coś innego, a rzadko kto ma tu tylko jedną postać ~
Choć szczerze mówiąc ja nie dopasowywałam żywiołów do wilka... wzięłam na chama swoje 2 ulubione XD (Ogień i powietrze moi drodzy ~)

Wybaczcie, że tak późno dodałam opisy, ale mam nadzieję, że mimo wszystko raczycie mi to wybaczyć ~

Szalona Dan (Fiela Arbuz)

8 komentarzy:

  1. O! Nie sądziłam że są wśród nas osoby interesujące się Japońską kulturą o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak >3
      A przynajmniej staram się coś załapać ~

      Usuń
    2. Jest ich nawet kilka x3
      Ja to wszystko nabierząco się dowiaduję od Fidela, więc też mnie tym wszystkim po części zainteresowała ^^"

      Usuń
    3. Od Fidela! XD
      Fidel to był Castro łomie jeden wiewiórczy!

      Ale prawda, prawda - trochę się zaraziła x3 I będzie zarażana dalej! >D

      Usuń
    4. To przez autokorektę w telefonie! XD
      No cholera, stałam się przez to gówna jakimś łomem! *^*
      Ej... A może to mi pomoże w budowie straganu... X3

      Usuń
    5. Zawsze znajdziesz pozytywy, co? x3
      Tak trzymać XD
      Ale ze straganem wynocha - i tak nas usłyszycie! >D

      Usuń
    6. Chwila... czy to znaczy, że twój telefon zna Fidela Castro? o.O

      Usuń
    7. Nie wiem, zapytaj się go, bo szczerze? JA nie mam bladego pojęcia o kim mówisz XD
      A mój stragan będzie wszechmocny! Zobaczysz! Będzie miał armate z widelców! *^*

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)