niedziela, 7 czerwca 2015

"Ci, których kochamy nie umierają, bo miłość jest nieśmiertelna."

Imię: Marcelina
Pseudonim/ Przezwisko: Marcysia, Sęp
Wiek: 2,5 roku
Płeć: Wadera
Punkty Walki: 10
Czym Ty jesteś?: Po części jestem zwykłym wilkiem, a po części hybrydą, ponieważ pod grzywką mam małe, niebieskie różki :3
Co robisz najlepiej?: Najlepiej? Najlepiej grzebię w wilczych- ale i nie tylko, wnętrznościach, cały czas odkrywając coś nowego. Oprócz tego potrafię wysoko skakać. I nie, to nie są przechwałki, każdy kto mnie widział skaczącą może to potwierdzić. Hm... Co tam jeszcze... A, już wiem! Praktycznie wcale się nie ślizgam na śliskich powierzchniach ;>
Rodzina: Domniemam, że jestem córką Brego, jednak nie wiem tego na pewno o.O
Mama zmarła, rodzeństwa nie miałam, a szkoda.
Partner: Nie szukam, na razie mnie to nie interesuje ^^"
Potomstwo: Niezbyt lubię szczeniaki... Są upierdliwe ;/
Klan: Być może kiedyś... A może założę własny klan? Hm... na razie zostawmy ten temat xd
Stanowiska/ Ranga: Staram się o stanowisko patologa :3/ Omega
Charakter i Osobowość: Bosh, jestem strasznie zmienną wilczycą. W jednej chwili potrafię się śmiać, a w drugiej płakać. Bardzo łatwo jest mnie wkurzyć, wystarczy drobnostka. Zwykle mało gadam, ale jak już nabiorę pewności siebie, to potrafię się rozgadać. Ogólnie jestem nieśmiała, nie mam zbytniego poczucia humoru. Za to jestem niesamowicie uparta, zawsze dążę do wyznaczonego celu. Mam tendencję do szybkiego łapania "doła". Nie będę ukrywać, że jestem kreatywna i mam wielką wyobraźnię. Zdarza mi się zachowywać egoistycznie i pazernie. Kiedy trzeba jestem ironiczna, sarkastyczna, wredna lub chamska. Do wyboru, do koloru default smiley :)
Często zamyślam się, rozmyślając o sensie istnienia i takie tam. Ogólnie lubię filozoficzne gadki. Dużo osób powiedziało mi, że jestem sadystką i masochistką w jednym. W sumie mają trochę racji ^^".
Mimo tego co wam przed chwilą powiedziałam, jestem również wrażliwa i płaczliwa. Wiem, trudno w to uwierzyć. Można powiedzieć, że mam kilka twarzy i każdy poznaje mnie od tej, którą wywoła swoim zachowaniem. Nie powiem, dosyć łatwo można odczytać emocje, które mną targają, ale nie jestem też otwartą księgą! Co to, to nie! Dodam jeszcze, że jest we mnie kilka sprzeczności. Na przykład: z jednej strony nie chcę być w centrum uwagi, ale jednak dzięki swojemu zachowaniu i zainteresowaniom, tak się dzieje i mi się to podoba.
Dodatkowy Opis: Jestem jedną z niższych wader i jestem strasznie lekka. Czasem mam wrażenie, że porwie mnie wiatr! o.O
Mam krótką, sierść, która na podbrzuszu jest jasnobłękitna, na grzbiecie jestem szara z czarnymi wzorami. Na przednich łapach mam czarne "skarpetki", a na tylnych już jasnobłękitne. Jedynie moja grzywka, którą czasem zaczesuję w irokez, ma trochę mocniejszy odcień niż na podbrzuszu. A, no i jeszcze na swym chudym, krótkim pysku mam trzy- również niebieskie- kreski. A te linie, które widzicie na boku to blizny po takim małym spotkaniu ;-;
Na co dzień noszę zielony krzyżyk na szyi- i taki sam tyle, że czarny- na ogonie.
Styl Walki: Jaki mam styl walki? Chyba taki by zmęczyć przeciwnika, no. Jakiejś wielkiej filozofii w tym nie ma. I tak, w walce polegam na swych skocznych łapach ^^
Hobciostki: Wiedzcie, iż codziennie noszę przy sobie torbę, którą zapinam na swym chudym ciele. To chyba pomaga mi się utrzymać przy ziemi xD
W niej mam swojego ulubionego pluszaka- pieska. Wiem, pewnie wyda wam się to dziecinne, ale to jedyna pamiątka po mojej mamie. Mam tam jeszcze wystruganą z drewna figurkę jakiejś hybrydy z wielkimi rogami i skrzydłami. No i oczywiście wiele innych rzeczy.
Historia: Może troszkę później? Przy jakimś ognisku albo co? ^^"
Vigle Verty: 10٧ 

Właściciel: Ko Ta

5 komentarzy:

  1. Przy jakimś ognisku, powiadasz? ^^
    Oj, postaram się, byś miała sporo okazji do tego >3

    Poza tym nie wiem czemu bardzo podoba mi się imię o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak miło! Moja siostra cioteczna ma na imię Marcelina ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atakują kolony! o.O
      Ej, też ma niebieskie futerko? ^^

      Usuń
    2. Moja kuzynka? XD nie, nie zauważyłam.
      Ale za to ma ponad 20 lat i zapał do pisania kryminałów... może być? ^^

      Usuń
  3. Łeeee... Jak nie jest kojojowa to nie >^>

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)