czwartek, 4 czerwca 2015

Kilka Ważnych Słów

Przez ostatni tydzień i kilka dni zauważyłam parę rzeczy, które mnie zmartwiły oraz, o których bym chciała Was poinformować, przeczytajcie więc ten post uważnie:

1. Postacie

Szczerze? Jeszcze nigdy nie miałam bloga z tyloma postaciami i w życiu bym nie pomyślała, że lista etykiet będzie aż taka długa :)
Mimo wszystko, Kochani moi, za dużo się Was ciutkę zrobiło. Zamykam więc już bloga, nie przyjmuję żadnych nowych osób, a również Was proszę o ograniczenie się jeżeli chodzi o ilość postaci. Z racji tego, że nie lubię zbytnio Was ograniczać powiem tak:

*Jeżeli Wasze postacie będą chciały mieć szczeniaki - proszę bardzo, róbcie ich ile chcecie ;P
*Jeżeli jeszcze jedna postać oficjalnie przyjęta (z formularzem itp) jest Wam bardzo potrzebna do fabuły, którą wymyśliliście sobie na tym blogu - okeyo, tylko powiedzcie mi o tym zanim zaczniecie tworzyć KP (użyczę se tego skrótu, Fidela ;P).
*Postaci pobocznych, takich jak Rex czy Frost możecie sobie wymyślać ile chcecie, nie mam nic przeciwko, wtedy tylko nie możecie pisać opowiadań bezpośrednio od tej postaci, musi ona być ewentualnie włączana jako postać poboczna w opowiadaniach innych - jak to czynię z Rex'em - ale jednak będzecie mogli jej w ostateczności użyć jako narmalnej postaci, jeżeli fabuła będzie tego wymagała - też kilka razy zrobiłam tak z Rex'em czy tam Frost'em :)

Wiem, jeszcze niedawno mówiłam Wam "twórzcie postaci ile chcecie, bylebyście nimi pisali", ale ostatnio zauważyłam, że wszystko coraz bardziej się plącze, a ja trochę nie wrabiam - jeżeli Was w tym momencie zawiołam, przepraszam Was bardzo, choć liczę na wyrozumiałość.

P.S - KoTa- Marcelin możesz oczywiście mi przesłać, bo ona jest związana z fabułą :3

2. Wątek Główny - Walka

Zapuściliście się. moi Drodzy, póki co to o walce z Ferdalami najbardziej wypisałam się ja z KoTą, nie podoba mi się Wasze podejście z ostatnich kilku dni (się chyba nawet przerodziło w ponad tydzień, ale straciłam rachubę i oskarżać Was o nic nie będę, bo mam niepewne informacje). Staliście się mniej aktywni - rozumiem, zakończenie roku, jedynki, sprawdziany, poprawy, ale jak już to mówcie mi o takich rzeczach, bo Wy milkniecie, ja nie wiem czemu, a blog stoi w miejscu i ani w lewo, ani w parwo.
Jeżeli na prawdę nikt nie ma pomysłu to weźcie skupcie szare komórki, napiszcie do mnie i razem dumając coś wymyślimy, jestem od tego, żeby Wam tu ewentualnie pomóc, nie raz obierałam taką taktykę z KoTą, albo Fidelą, kilka razy nawet chyba z Nyan (która notabene ostatnio mam wrażenie zadomowiła się u Ursy  na blogu *^*)

3. Drugi Wątek - Poza Walką

Wilczki Wy moje, wiem że Wy tutaj macie swoje poboczne wątki itp, ale spójżcie jaką mam datę na blogu, bo jakoś tak się tego średnio trzymacie, nie określiliście teorytcznie jaki macie dzień i co się tymczasem dzieje z innymi wilkami, dlatego jest to nieszkodliwe, ale zanim coś się pogmatwa chciałm Wam tylko powiedzieć, żebyście jak najszybciej sie naprostowali do watahowego czasu i nie zostawali w tyle, bo się wszystko zamiesza :)

4. Stanowiska

Ostatnio tak mimo chodem nawinęło się u kilku osób coś na temat stanowisk i to, że chcielibyście, żeby pojawiły się jakieś nowe. Oczywiście, jak chcecie ja jestem otwarta na propozycje, więc jeżeli tylko macie pomysł na jakieś nowe stanowisko, albo nie możecie znaleźć jakiegoś odpowiedniego dla swojej postaci piszcie.

Powiedzcie mi tylko wtedy:

*Jakie to ma być stanowisko?
*Jakie trzeba mieć predyspozycje?
*Do czego się ono przyda?
*Do jakiej rangi by się nadawało?

Wymyślać ich możecie od wyboru do koloru, tylko z sensem. Ewentaulnie możecie mi podesłać jeszcze znaczek do tego - wiecie taki oznaczający to stanowisko - ale jeżeli nie będziecie mieli żadnego fajnego zostawcie tą kwestię mi :3
Jakoś się dogadamy, żeby każdy miał zadowalające ich stanowisko :)



Dobra, z mojego marudzenia to na razie wszystko, mam nadzieję, że mnie jeszcze lubicie i nie uznaleście za marudną starą babcię i rozumiecie mój punkt widzenia. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania to - jak zawsze - piszcie :)
A jak mi się jeszcze coś przypomni to nie omieszkam Was poinformować niezwłocznie x3

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)