poniedziałek, 15 czerwca 2015

II i III Ankietka szalonej Dan!

Hajo!
No i wstawiłam kolejną obiecaną ankietkę - podoba mi się bardziej niż poprzednia, może dlatego, że tamta była bardziej oficjalna.^^"
Zaś teraz zaczynam powoli wchodzić w światek naszych osobistych preferencji (oczywiście bez przesady) co przypomina mi zaczęcie miłej pogawędki, nie zaś sztywne pytania o fakty, co naprawdę bardzo poprawia mi humor. ^^
Tak swoją drogą moje wilczki już zaraz zostaną przedstawione watasze... pogadamy? x3
No dobra, wracam do tematu, bo znając życie zaraz zapomnę po co zaczęłam to wszystko pisać.
A więc do rzeczy!

Kolejne dwie ankietki, co oczywiście dobrze wiecie, ale ja i tak napiszę bo obiecałam omawiać te sprawy i w dodatku daje mi to nie mało radochy, poruszają temat czytania cudzych postów.
Nie zawsze chce się to wszystko przeglądać, a czasem aż pali, by przewertować opowiadania z poprzedniego (czy jakiegoś tam) miesiąca...
Od czego zależy taki a nie inny stan rzeczy w waszym (naszym) przypadku?
Możliwych odpowiedzi dałam pełną 7, mam nadzieję, że nie pominęłam żadnych ważniejszych powodów.

1. Ilość wolnego czasu - wiadomo, masa sprawdzianów, spotkań, wyjazdów czy wszelkiego rodzaju innych rzeczy, które musimy bądź wolimy robić zamiast tkwić na blogu, który opóźnia nam inernety (chyba, że czyjeś internety są lśniąco szybkie - wtedy zazdroszczę).
2. Styl jakim pisze dana osoba - no powiedzmy sobie szczerze widzimy wiele różnic pomiędzy nami i każdemu będzie pasować coś z lekka innego. Niektórzy walą długimi zdaniami i porównaniami inni skupiają się na dynamice i konkretach. Opisywanie tych samych zdarzeń także będzie u nich wyglądało całkiem odmiennie - jeden walnie scenkę wiejącą komicznym absurdem, drugi z nie mniejszą radością porozlewa hektolitry krwi. No i każdy rzuca innymi pomysłami - niektóre są według nas trafniejsze, zaś reszta... tak trochę mniej. Ale nie każdemu przeszkadzają takie różnice.
3. Ilość popełnianych przez autora błędów - Tu już coś dla czepialskich, bowiem naprawdę na tym blogu trudno znaleźć więcej niż 2-3 błędy w opowiadaniu (jakby nie było najczęściej je sprawdzacie, a przed wstawieniem robimy to jeszcze my z Wiewiórą na czele XD). Jadnak trafią się i tacy, którzy z maniakalnym uporem strzelają błędami merytorycznymi, a je o wiele trudniej skorygować i przeboleć niż zwykłe literówki. I choć trudno jest się tu kogokolwiek czepnąć, to możemy z innych blogów jeszcze pamiętać czy nas takie zagrywki przypadkiem nie wyprowadzały z równowagi.^^"
4. Postać, która jest bohaterem opowiadania - przyznajcie się, macie swoich ulubieńców, co? x3 Są osoby, które intrygują, które bawią, albo napełniają nas czytelników emocjami niczym hel balonik (zamawiam brązowy <3). Są też takie, które chcemy poznać, bo mamy w planie do nich zagadać... tak czy siak ulubieńców po prostu się ma i już - z nimi każde opowiadanie staje się niezmiernie ciekawe x3
5. Fabularna ważność historii - No bo co tu ukrywać nie każdego interesują cudze wątki poboczne (chyba, że wkrada się punkt 2 lub 4), a skoro nie pcha to fabuły (w której należy się jako-tako orientować) do przodu to po co się męczyć? Choć nie zmienia to faktu, że niektóre są naprawdę bardzo ciekawe i pozwalają bliżej poznać postać (znów punkt 4 ^^").
6.  Długość opowieści - Bo czasami te kilka stron z Word'a po prostu przytłacza... Choć z drugiej strony parę rachitycznych linijek też czasem nieźle działa na nerwy... a niektórym jest to obojętne i śpią dobrze bez względu na wszystko ^^
7. Temat opowiadania - Czasem tytuł lub wstęp (czy jeszcze jakieś inne aluzje pojawiające się w komentarzach na chacie czy gdzie-tam-kolwiek-jeszcze-włazicie) ostrzegają zdradzają nam o czym opowiadanie jest. Randka? Pościg? Jakaś wartka akcja? Wycieczka? Festiwal? Pogaduszki? Historia z przeszłości? - Możliwości jest wiele, a każdy na pewno ma swoje ulubione rodzaje ^^

<Jest możliwość zaznaczenia kilku odpowiedzi ~>

Zaś jak często czytamy cudze posty, nie związane z naszymi postaciami? Tutaj wyjaśnień będzie o wiele mniej, ale faktem jest, że jak coś nas bezpośrednio nie dotyczy to nie zawsze zwracamy na to uwagę (brak motywacji?) No chyba, że znów ukłoni nam się punkt 1, 2, 4... no i reszta, która do nas przemawia (odpowiedzi często są powiązane z tymi z poprzedniej ankietki ~)

1. Praktycznie zawsze - No to gratulacje i kwiaty dla pani!!! Wygrałaś właśnie sokowirówkę 'megacyc' bez sznurka!
2. Często, ale raczej krótsze - odniesienie do punktów 1 i 6~
3. Często, wybranych osób(autorów)/postaci(fabularnych) - punkty 2, 3 i 4
4. Jak mam fazę... - To wtedy jak leci! Aż do wyczerpania akumulatorów...
5. Raczej rzadko - Każdy ma swoje powody ;u;
6. Właściwie nigdy - Bez komentarza


To tyle na razie ode mnie, miłej zabawy i do zobaczenia w fabule! ^^
Pozdrawia Szalona Dan ~



8 komentarzy:

  1. Hell Yeah! Dwajta mi te sokowirówka! *^* o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ey, ale jest więcej? Też chcę, już kupiłam pomarańcze do wyciskania :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, pewno że jest! XD
      Ale już tylko rozmiar C
      D było dla pierwszego uczestnika - Wiewióra masz farta ;3

      Przesłać w różowej paczce z niebieską kokardką, niebieskim pudle z różową, czy może wolisz model ,,goło i wesoło" czyt. sama kokardka? ^^

      Usuń
    2. Em... Emm... Emmm... Które wybrać!? *^*
      A - biorę wszystko x3

      Usuń
    3. Rozpustne dziecię! Przez Ciebie skończyły mi się zapasy kokardek i różowego papieru!

      Usuń
    4. Prześle Ci na urodziny więcej papieru i kokardek w tych kolorach ;3

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)