czwartek, 4 czerwca 2015

I Ankietka Szalonej Dan!

Hejo! Witam wszystkich w tym gorącym, czwartkowym dniu, w którym zamiast siedzieć przed kompem powinniśmy wybiec na dwór i nie wracać, aż całkowicie padnięci, umazani błotem, rozczochrani i wycieńczeni zapragniemy obiadu, który najlepiej jeśli sami ugotujemy (to na pewno sprawi przyjemność naszym bliskim - no chyba, że po raz dziesiąty z rzędu weźmiemy się za robienie zupy cebulowo-czosnkowej), a z apetytem pochłonąwszy go znów najlepiej gdybyśmy wyleźli na słońce. Pamiętajcie jednak o kapelusikach bądź czapeczkach z daszkiem - mi już tak przygrzało w kłaki, że zastanawiam się czy mój mózg przypadkiem nie zmienił objętości, bo dziwnie się turla gdy przechylam głowę.
Ale wracając:
Dla tych wszystkich, którzy są uzależnieni (tak jak ja) od korzystania z migoczącego pudełka (bądź im też przygrzało i resztką rozsądku chowają się w cieniu swojego pokoju) przygotowałam (pierwszą w mojej tutejszej karierze) ankietkę, dotyczącą właśnie tego jak często wchodzicie - tutaj do nas - na bloga ^^

Sprawa jest prosta - ankietkę na pewno zauważyliście (jest pod nieobecnościami, po lew po prawej stronie) - wybierzcie odpowiedź, która najlepiej pasuje do waszego grafiku (czy ja właśnie zaczęłam tłumaczyć wam jak się wypełnia ankietę? Sorry! To przez brak kapelusza ><)

Krótko omówię ^^
Jeśli wchodzicie codziennie to sprawa jest prosta, jeśli co 2-3 dni to też, ale co zrobić gdy wchodzicie rzadziej (4-5-6 dni), ale częściej niż raz na tydzień? Nie ma tam takiej odpowiedzi, co może być wnerwiające. Sama nie znoszę gdy w ankiecie nie ma odpowiedzi jaką chcę udzielić.  Pragnę jednak powołać się na moją ukochaną matematykę (tak btw. mam nadzieję, że ją w końcu zaliczę) i przypomnę, że tydzień (o czym na pewno bardzo dobrze wiecie od dziesiątego roku życia) dni ma 7. Jeżeli więc wchodzisz co 4 dni (a tym bardziej co 5 czy 6) to wejdziesz dwa razy na 8 i więcej. Skoro tak na tydzień przypada przeważnie tylko jedno wejście i to odsyła nas do odpowiedzi ,,Raz na tydzień", tak więc to właśnie ją z czystym sumieniem możesz zaznaczyć ^^
Choć nie jest to moja ulubiona odpowiedź ;u;

Jeżeli chodzi o cel ankietki to jest on dość prosty - pomoże mi się zorientować (a w sumie to nam wszystkim, którzy są tu od niedawna) jaka jest mniej-więcej dzienna frekwencja na blogu oraz ile osób tutaj wpada.^^

Zebrane dane wykorzystam do moich własnych mrocznych celów planowania przyszłych rozrywkowych atrakcji, które mam nadzieję będą dla was ciekawym urozmaiceniem i miłą odmianą po bitwie (choć zdaję sobie sprawę, że są wśród was wielbiciele ran kłutych i szarpanych, ale wami zajmie się ktoś inny) x3

To tyle na razie, miłej zabawy, dużo weny i wyleźcie wreszcie na dwór zamiast tu siedzieć! Przeczytaliście co było to wynocha! xD Świat jest zbyt piękny by siedzieć tu dłużej! *^*

Pozdrowienia i przypomnienia o kapelusikach przesyła Szalona Dan x3

7 komentarzy:

  1. Te skreślone napisy mnie rozwalają x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo xD
      To znaczy, że jednak mam jakieś zdolności destrukcyjne >3

      Usuń
  2. Dziwi mnie, że kiedykolwiek w nie wątpiłaś o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz - zapomniało mi się, bo tak mało z Tobą pisałam ;3
      Teraz czas sobie przypomnieć >3

      Usuń
    2. Okeyo, to co tym razem rozwalamy? x3
      Najeżdżamy na Chiny, Japonie? Czy bardziej swojskie i chłodne kilmaty Skandynawi i Rosji? ^^
      O! Albo odwiedzimy naszych ziomków z Czarnobyla, pewno się stęsknili ;3

      Usuń
    3. Jestem za Czarnobylem! - Chcę sobie nałapać dwugłowych komarów do kolekcji >3
      No i pozdrowić starych ziomków (myślisz, że będą źli, że zostawiłyśmy ich tam przywiązanych do reaktora)?

      Usuń
  3. .... Myślę, że już nie pamiętają ^^"
    A po drugie - mam nadzieję, że jeszcze siedzą przywiązani do tego reaktora XD

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)