środa, 3 czerwca 2015

Ohayo! - Szalona Dan melduje się!


Witam z całą serdecznością wszystkich Wariatów zebranych na tym blogu! >3
Zwę się Fidela, jednak tu przybyłam pod postacią rudej, małej gaduły - Szalonej Dan, której podobiznę możecie zobaczyć po lewej (nie pomyliłam stron? Nie? Uff...) oraz apatycznego Trash'a (który nie ma póki co żadnej określonej funkcji, ale bardzo się ucieszę jeśli zechcecie wciągnąć go do Swoich opowieści).^^

Co tu będę robić? I po kiego się pcham na scenę tak od razu po dołączeniu? Aaaa.... Odpowiedź jest prosta - (lubię, mogę) pragnę wtłoczyć tu odrobinę rozrywki, w której moglibyście (i mam nadzieję, że będziecie to robić) brać czynny udział!
Innymi słowy od dzisiaj moim zadaniem jest zamęczanie Was swoją radosną wszechobecnością i zapewnienie wam interesujących rozrywek związanych z blogiem, postaciami, fabułą...

Póki co dopiero się wkręcam w to wspaniałe środowisko bądźcie więc wyrozumiali i nie biegnijcie na mnie z włóczniami za każdym razem kiedy się pomylę lub palnę głupotę (co jest bardzo możliwe) ^^"

Pierwszym pomysłem, który spróbuję zrealizować są ankiety. x3
Tak! Przewiduję nawet utworzenie specjalnej zakładki na zapisywanie co ciekawszych pytań i odpowiedzi jakich udzieliliście (niech zostanie coś dla potomnych). ^^
Każdą ankietkę będę opisywać w niedługim poście, w taki sam sposób będę omawiać wyniki. Mam nadzieję, że dowiemy się ciekawych rzeczy (np. kogo uważacie za najatrakcyjniejszą waderę, w jakich zawodach najchętniej wzięlibyście udział, oraz kto cieszy się największym szacunkiem?).
Wśród pytań będą pojawiać się i takie mniej ważne i takie, które mogą zadecydować o losie postaci (tak tylko straszę ;3)
Możliwe, że niektóre z ankietek przerobimy na konkursy z nagrodami (to jednak za pewien czas kochani ~)

W czasie zastoju fabularnego będę organizować różne rozrywkowe eventy wydarzenia i być może uda mi się przeprowadzić jakieś zawody, albo zorganizować noc strasznych opowieści >3
Tak czy siak coś w ten deseń na pewno się pojawi (nie oczekujcie po mnie wojen i bitew XD).

Będę się też ogólnie panoszyć na blogu, skakać po zakładkach i czytać Wasze opowieści (postaram się pisać komentarze pod czym tylko się da *^*) - myślę, że każdemu byłoby przyjemnie gdyby ktoś czasem napisał jakąś uwagę (zwłszcza miłą) pod owocem jego pracy.^^
Mam też nadzieję, że i Wy nie będziecie szczędzić słów i także będziecie żywo komentować to co się na blogu dzieje. Może jakieś plany i oczekiwania? (Ach, myślałam, że wepchnie ją do dołu, a on ją pocałował - fu! Paringowałam ją z... bla bla bla) - zróbmy z siebie nasz własny fandom XD

Tak więc szykujcie się robale (jak to ładnie nazywa naszą klasę pani od angielskiego) na szturm pytań i potoki słów, tworzących zdania z wykrzyknikami na końcu >3
Od dzisiaj Szalona Dan zaczyna bacznie obserwować wasze poczynania i zaciera łapki na myśl o tym w co może was jeszcze wpakować...
>D

Poza tym oczywiście możecie wysyłać do mnie opowiadania do wstawienia jeżeli preferujecie drogę mailową, a nie komunikację za pośrednictwem howrse ^^
fidelaalfa@gmail.com (jakby co możecie też pisać odnoście różnych własnych pomysłów, przemyśleń itp. ~ jestem gotowa XD ~)

Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że przyjmiecie moje wariactwa z pewną dozą zaufania XD

Do napisania!
~ Szalona Dan









7 komentarzy:

  1. Jak by co, nie martw się ^^
    Już wczoraj zostało podsumowane, że żadna z nas nie gryzie.... tylko gwałci >)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toś mnie pocieszyła! XD
      Ja gwałty tylko jeśli chodzi o Gilberta z Pandory >3<
      Tak czy siak miło mi dołączyć do drużyny! ^^

      Usuń
    2. Yap, wszystkim się udzieliła TA godzina wczoraj i ja też zostałam wciągnięta w grono gwałcicieli - strzeż się Orzeszku, wiem gdzie mieszkasz x3

      Usuń
    3. Pożyczę od Konrada pas cnoty XD
      I nie myśl, że po tym wszystkim powiem Ci kiedykolwiek o przeprowadzce *^*
      Poza tym wykończą Cię nasze autobusy x3
      * odbiorą Ci wszystko nim zdążysz skasować bilet >3 *

      Usuń
    4. Mi komunikacja miejska nie jest potrzebna, mam Latający Fortepian, zapomniałaś? >3

      Usuń
    5. Oczywiście, że nie! *^*
      Ale żyłam nadzieją, że zepsuły go gniazdujące w nim dzieci Kubusia >D

      Usuń
    6. Bo zepsuły! Ale ślina i taśma działają cuda x3

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)