piątek, 12 czerwca 2015

Dobra, słuchajcie mnie, ważna rzecz...

Po pierwsze, chciałam oznajmić wszem i wobec, że od następnego tygodnia mnie nie ma (od 15 do 19 czerwca) więc - moje drogie Adminy - macie szansę się wykazać x3
Tam gdzie jadę - nawet nie wiem dokładnie gdzie, wiem, że Zakopane ^^" - powiadają, iż będzie jakieś wi - fi, więc będę Was podglądać, nie myślcie, że nie! o.O
A Ci którzy mieszkają w okolicach gór - strzeżcie się, Wiewióra nadchodzi! >3
Po drugie, nasza droga KoTa będzie nieobecna przez bardzo długi czas, nikt nie wie dokońca przez jak długo, więc zasada jest taka - jej postacie spadają na drugi plan i będą manewrowane przez Was, coś takiego jak Rex. W ostateczności, jeżeli będzie to potrzebne ja zajmę miejsce KoTy i napiszę coś jej postaciami. Do tego prosiłabym, żeby nikt do jej powrotu nie zaczepiał Marceliny, żeby nie zatrzymywać wątków.

Ja postram się w tym tygodniu dokończyć swoją pracę domową z opowiadaniem - wiem długo mi znim zajmuje, ale musiałm ratować oceny :/
No, to to by było raczej na tyle, jak sobie jeszcze o czymś przypomnę to Wam jeszcze trochę pojojczę :)

Sin of Sorrow x3

4 komentarze:

  1. DO ZAKOPANEGO?!
    Wbijaj do mnie na urodziny, co? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią! Pójdą szyby,pierdykną drzwi i posypią się mury! >D >3

      Usuń
    2. Weźmiesz na wycieczkę dzieci Kubusia? ^^
      A kiedy masz urodziny Nyan? x3
      To Ci jakieś ładne życzonka sklecę ~

      Usuń
    3. No co Ty? Ty myślisz, że mi się chce je ganiać po Giewoncie? XD

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)