piątek, 19 czerwca 2015

Nowe Stanowiska!


Tak,  w końcu ja też postanowiłam skorzystać z możliwości domyślania stanowisk, którą oto dostaliśmy, a nawet poszłam kroczek dalej, bo nasunęła mi się myśl o randze. Takiej dodatkowej... ale o tym zaraz.
Nowe stanowiska niedługo wpiszę do odpowiedniej zakładki, a na razie wymienię je z nazwy i powiem ile mają gwiazdek (tutaj z Wiewiórą ustalałyśmy już razem - swoją drogą nie pamiętam już tego do końca, więc jak coś pomyliłam, to se potem trochę Ania ponaprawiasz XD).

Pierwszy na moje liście to Goniec - z dwoma gwiazdkami, lub po poznaniu co najmniej 7 wilków z watahy - w końcu jeśli przekazuje informacje to musi wiedzieć do kogo ma pobiec.^^

Drugi to Wartownik - gościu od stania (bez gwiazdek), ale fabularnie może być użyteczny.

Jako numer trzeci pojawia się mój ulubieniec: Bard (w przypadku Dan, dzięki której na to wpadłam - Bardzia). Także bez gwiazdek ~

Kolejny jest Poeta, który choć bez gwiazdek musi spełnić jeden warunek - umieścić choć jedno dziełko w zakładce 'Biblsztat'.

To wszystko na razie jeśli chodzi o stanowiska - na tyle wpadłam, tyle wypisałam i jest cool x3 Oczywiście wszystkie mają króciutki opis i już dobrane tatuaże, co będziecie mogli znaleźć i zobaczyć w odpowiedniej zakładce.^^

A teraz, wykorzystując chwilę Waszej uwagi opowiem o tych rangach, które nazwałam raczej mało odkrywczo, bowiem z całym swoim polotem i finezją nadałam im miano 'Rang Dodatkowych'. Powinnam być z siebie dumna ~
Określają one nietypowy stosunek danego wilka do życia w watasze oraz jej członków jednocześnie nie będąc zamiennikiem tradycyjnych 'Alf', 'Bet', 'Omeg' itp. Nie ograniczają także możliwości wybrania odpowiedniej dla delikwenta roboty, tak zwanego stanowiska, słowem - pełen luz (choć uzależniony od charakteru i temperamentu postaci).
Rangi te nie są jakimś prestiżem, powiedziałabym, że wręcz przeciwnie - te, które wymyśliłam są ciekawe fabularnie, ale mimo wszystko raczej negatywne. A są to:

Samotnik - bez gwizdek, choć obarczony obowiązkiem nie pokazywania się za często w większej grupie wilków.

Bestia - cztery gwiazdki. Całe cztery gwiazdki! Co by mnie zezłościło, gdyby nie fakt, że nie mam żadnej postaci, która by się nadawała, ani nie planuję takiej stworzyć (Hmmm, hmmm - a może jednak Dan? >D) Tak czy siak tym, którzy chcieliby ze swojego wilka uczynić zatatuażowaną 'bestię' życzę powodzenia i wytrwałości ~

No to to już zupełnie wszystko, mam nadzieję, że spodobały się wam pomysły i, że zerkniecie w zakładkę 'Stanowiska' ;3 Tylko może niezbyt szybko, bowiem zaraz muszę wybyć z domu i wrócę dopiero wieczorem, a jeszcze trzeba zjeść obiad, tak więc - raczej wstawić przed nocą nie zdążę ^^"

Pozdrowienia i do przeczytania
~ Fidela x3


Swoją drogą - zdjęcie Dan wstawiłam już po opublikowaniu posta - bez niej wydawał mi się dziwnie pusty i niedokończony,  jakby nie było wiadomo kto tu do Was zawitał i tak bazgroli - chyba powoli ta dziewoja staje się moją ikonką  x3




14 komentarzy:

  1. A co trzeba zrobić na bestię? Bo w sumie mnie korci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co wiem, to to, że musisz się spodobać Wiewiórze XD To ona ustanowiła 4 gwiazdki przy tej zacnej randze, więc jeśli nie przez konkurs to pewnie po wielu postach, w których twoja postać pokaże, że ma do tego predyspozycje XD

      ''Bestia - Tak, ten drapieżnik choć należy do watahy nadal bywa wyjątkowo brutalny, nieprzewidywalny i agresywny. Lepiej mieć się na baczności przebywając w jego pobliżu.''
      - Taki jest opis x3

      Myślę, że jeśli regularnie będziesz dręczyć innych to Ci się 'Bestia' dostanie XD
      Tylko błagam, oby Twoją ofiarą nie padł mój biedny Trash ;u; I tak już bidulek zemdlał ~

      Choć w sumie byłoby zabawnie podręczyć go jeszcze trochę >D

      Usuń
  2. Co do dręczenia to już kilka dni temu to zapowiadałam i nikt tego nie uniknie. I dzięki Fidela, że przypomniałaś o swoim jeżozwierzu. W sumie to miałam wobec niego kilka podłych planów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera :'3

      Mój biedny jeżozwierz... T_T
      No, ale przynajmniej nie on jeden!

      Usuń
  3. Muszę gdzieś wcisnąć w cały układ Trash'a... Tak że gdy Efa będzie go dręczył to ktoś się zdenerwuje na mojego wilczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że już wszystko masz przemyślane ~
      Czyli słusznie, że Trash jest fatalistą - jego losu najwyraźniej nie da się zmienić ;u;
      Ale mam nadzieję, że i Canay'owi się trochę oberwie >D *To był niewinny uśmiech pełen dobroci i przyjaźni uwierz mi ~*

      Usuń
  4. Tak jemu też się oberwie co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Od razu jednak powiem że Canay zaczepia po kilka razy, chyba że go wygonią z watahy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to ciekawa cecha XD
    Ale zobaczymy ile wataha będzie mieć do niego cierpliwości >3
    Jeśli tyle co Angel... to już po mnie ;u;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej! Ja nie jestem cierpliwa tylko lubię się droczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie, gdyby Rex tylko należał do watahy to by dostał bardzo szybko stanowisko "bestii" xD
    Ale specjalnie wstawiłam tam aż 4 gwiazdki, bo wiedziałam, że się wszyscy rzucicie na to...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja się rzucam? Canay nie musi mieć tatuaża by być zły. Poza tym to stanowisko jest trochę zbędne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ranga dodatkowa! *^*
      Tak, masz rację - nikt nie potrzebuje tatuażu by być bestią, tak jak nikt nie potrzebuje stanowiska łowcy, by dobrze polować, mimo tego są nam potrzbne do 'segregowania' postaci oraz pewnego uporządkowania fabularnego, nie mówiąc o tym, że niektórym posiadanie takiego a nie innego stanowiska bądź rangi daje po prostu satysfakcję bądź przyjemność.
      Jeśli spojrzysz na to od strony fabuły to jeśli Canay będzie mieć tatuaż bestii to już na pierwszy rzut oka wszyscy będą wiedzieli, że jest niebezpieczny, a nie tylko ci, którym zdążył podokuczać. A skoro ma 4 gwiazdki to od razu sygnał 'to nie tylko jakaś tam cecha charakteru, tylko utrwalona paleta zachowań'. Dodatkowo skoro już kilkoro z was zaczęło 'kusić' na tą rangę to chyba jednak coś w tym jest ;3

      Usuń
    2. Wiesz efekt zaskoczenia jest chyba lepszy ^^ Chociaż po jego uśmiechu to od razu widać jaki jest :D Jejciu ale jak ja chcę już dopaść Trash'a, znaczy się Canay... Mam nadzieję, że Angel szybko odpisze.

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)