piątek, 14 sierpnia 2015

Słyszę głosy...na konkurs!

        No skoro wszyscy nie kryją się ze swoimi ocenami to ja też się swoją podzielę x3 Ostrzegam tylko, że kiepsko mi idzie pisanie recenzji. Bez lania wody:

1. Od Rex'a do Dan, Liry i Kami - Dobra, wiem, że Rex to postać poboczna i tak na serio nie należy do watahy, ale uznajmy to za głos dla Wiewióry x3 To opowiadanie jest po prostu zbyt piękne by je przeoczyć. Ogólnie uwielbiam prowadzony tu wątek między Danką, a weteranem. Wielki, biały, poharatany wilczur i małe rude nie-wiadomo-co najpierw biegające mu między łapami, a później ujeżdżające jak rumaka XD Gdy sobie wyobraziłam scenę z Danią siedzącą Rex'owi okrakiem na karku i krzyczącą ,,Andale, andale!" miałam problem ze skupieniem się na reszcie opka. Widok jak z filmu Disneya. Powtórzę skojarzenie z Królem Lwem. Tym razem jednak momentalnie przypomnieli mi się Timon i Pumba - nie pytajcie dlaczego, bo sama nie wiem xD Na dodatek zainspirowało mnie to artystycznie, ale najpierw wolę porządnie nauczyć się rysować na kompie. Tak trzymać i czekam na dalszy ciąg!

2. Od Danii do Brego - Mam cię! - I znowu Danka w centrum uwagi. Uwielbiam tą postać. Bardzo oryginalny sposób na witanie się z nowymi, ale czego można było się spodziewać po Brego? x3 Jednak skupmy się lepiej na reszcie opka. Szczerze? Gdyby któraś z moich postaci tak zapoznała się z Bregiem (najprędzej skończyłby tak Leo...Wiewióra, nawet nie myśl o powtórce!) chyba nie za bardzo w przyszłości spędzałaby z nim czas. Lis omijałby go szerokim łukiem ;P Reakcja Dan bardzo mi się podobała. Opis zachowania Brego był wyjątkowo trafiony (chociaż znam go tylko odrobinę dłużej od Fideli, więc co mnie tam oceniać...).

  No to...chyba tyle. Nie umiem z siebie nic więcej wycisnąć. Po prostu podobają mi się te opka. Przypominają mi czasy pierwszej Watahy Nieznanych Wariatów (łezka się w oku kręci) kiedy wszystkie opka zawierały dozę humoru, a każda postać rzeczywiście zasługiwała na plakietkę ,,WZOROWY WARIAT". Nie żeby dzisiaj było gorzej, co to to nie! Rozrosło się to wszystko podczas mojej długiej nieobecności po tym jak blog został rok temu zawieszony na wakacje...No i zapomniałam sobie o wariatach zupełnie :( Aż tu nagle tak z dupy wpisuję sobie adres i...trudno opisać mi swoją własną reakcję. Mieszanka zdziwienia, radości, niedowierzania, smutku i wstydu. Smutku i wstydu, bo nie dotrwałam do ponownego otwarcia i nie spędziłam z tym blogiem więcej czasu.
  Chorobcia, ale się rozpisałam. Kończę, bo jeszcze pomylę sobie watahę z pamiętnikiem ;P Przepraszam za swoje nieobecności i ciągłe wymówki, że komputer ze mną nie współpracuje (to szczera prawda, dupek co chwila włącza bluescreen i nie łączy się z żadną siecią poza przenośnym routerem -,-). Pozdrawiam i życzę miłej resztki wakacji

~ Nyan Cat (która wcale nie zapomniała o wariatach! x3)

4 komentarze:

  1. Woow, fantastycznie się rozpisałaś, nie wiem jak reszcie, ale mi się to czytało bardzo przyjemnie x3
    I dziękuję za głosik :3
    No i zgodzę się co do opowiadania Wiewióry - Jej opis relacji Rex'a z Danką był wyśmienity <3 Sama bym w życiu nie wpadła na coś tak szalonego XD Bardzo się Cieszę, że spodobały Ci się wątki Dan-Brego, Dan-Rex i ogólnie sama postać mojego rudzielca :'3
    Postaram się w takim razie utrzymać poziom i jeszcze nie raz zetknąć dziewczynę z tymi przystojniakami ^^
    O innych oczywiście też nie zapomnę >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchu, jak szlachetnie powiedziane "przystojniakami", a wybrała sobie najbardziej szlabanem pysku ze wszystkich postaci XD
      Ale cóż, ważne że się zajebiście dogadują <3
      Ja również dziękuję Ci za głos i nawet nie wiecie jak się cieszę słysząc, że moje opowiadania Wam się podobają ;3
      A czytając Twój post... No masz, skamieniałe serce Wiewióry się wzruszyło jak nic, niech Cię szlag XD

      Usuń
    2. Dokonałam niemożliwego...
      CZUJĘ SIĘ SPEŁNIONA! XD Również wam obu dziękuję x3

      Usuń
    3. Ciesz się póki możesz, ma zemsta nadejdzie wkrótce >3

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)