sobota, 29 sierpnia 2015

Statystyki - Uzupełnienie Wielkości

Hejo!
Ze względu na to, że większość osób powróciła i częściej zagląda na bloga postanowiłam wziąć się za uzupełnienie 'wielkości' w Statystykach. Do tego jednak potrzebuję Was, bo - jak wiadomo - każdy postacie wyobraża sobie trochę inaczej, a nie chcę jakiś głupot popisać - mogą też być pewne niezgodności, ale mam nadzieję, że dyskutując w komentarzach każdy z każdym dojdzie do porozumienia w tej sprawie ;3 A więc do rzeczy!
Oto obecna lista:

(od największego)
Brego
Alva 
Aspen
Rex
Raphael
Canay

Varen
Gwen
Hakai
Jaskier
Dean
Trash
Zira
Zafiro
Finn
Andromeda
Bran
Lira
Blindwind
Maura
Kami

Silva
Leonardo
Dania
Estera
Marcelina
Jenna
Misa
Angel

Pierwsza (górna) część kolumienki to wilki (i nie tylko) giganty oznaczone jako duże, druga postacie standardowe czyli średnie i ostatnia osoby małe.

Proszę - wpiszcie w komentarzach gdzie 'widzicie' swoje postacie, a ja będę je regularnie zapisywać i zobaczymy - może obejdzie się bez większych dyskusji ;3

~Fidelka >3

46 komentarzy:

  1. Hmmm...O Raph'a się nie kłócę. Wiewióra zrobiła mi z niego olbrzyma XD
    Jaskier będzie tak nieco niższy od Hakai. Widzę go pomiędzy nim a Trash'em.
    Bran będzie tak między Finnem a Lirą...Tak mi się wydaje.
    Leo gigantem nie jest ale jak na lisa to ma całkiem długie łapy...Widzę go między Maurą a Danią, ale nie jestem pewna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, Raph mi się tak spodobał, że musiał się trochę powiększyć, żeby wyjść na kozaka przy Rex'ie x3
      Po drugie nie wypadałoby mu przegrać z wilkiem o wiele mniejszym od siebie XD
      Po drugie teraz fajniej wygląda będąc takim olbrzymem x3
      Kurde... Popisałabym z nim *^*"
      Nie żeby coś, ale jak tak sobie wyobrażam, to widzę Leo między Danią a Esterą, taka mała wskazówka ode mnie jakbyś się jeszcze wahała nad jego (pozycją) miejscem ;)
      A takie pytanko... Blindwind można wsadzić między Lirę, a Kami? Waderka jest mała, ale nie aż tak ^^"

      Usuń
    2. Blindwind - jasne, nie ma problemu.^^
      Ale co do Leo to mnie tam się też widzi Większy od Dan (czyli między nią, a Maurą), ale ostateczny głos należy do Ciebie Nyan x3 Póki co wpiszę go właśnie tam, bo był to Twój pierwszy wybór - jakbyś chciała zmienić, pisaj ^^

      Usuń
    3. Znaczy Leośkowi wpisałam w profilu, że średniej wielkości wilkowi sięga uszami barku, więc jest w jak najlepszym miejscu ^^
      Wiewióra czemuś mi w takim razie nie mówiła? Też sobie chętnie nim z kimś popiszę. Tylko Rex jest zajęty...chyba że Bańdzio wpadnie na Raph'a?

      Usuń
    4. Niech Raph wbija do sklepiku przypadkiem, Bandzioch się wykaże x3

      Usuń
  2. Ja się w pełni zgadzam z pozycją Jenki (tak Wiewióra, spodobało mi się to przezwisko :D), a Chris'a to wiadomo, że pod uwagę nie bierzemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w sumie nie wiem gdzie wcisnąć As... w mojej głowie jest ona raczej duża, choć z pewnością mniejsza niż Brego ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że między Rex'a, a Raphael'a, przynajmniej ja ją sobie tak wyobrażam ^^
      I nie zapomnij o Silvie ;)

      Usuń
    2. As mnie się wydaje być nawet większa od Rex'a... pięknie by wyglądała tak z rozpiętymi skrzydłami x3
      A Silva może przed Leonardo? Ma w KP, że jest nieco mniejsza od normalnego wilka, więc by pasowało, bo Od Danii w dół wszystkie przyznają się do bycia pokurczami <3

      Usuń
    3. No w sumie ze skrzydłami to mogłaby być większa... a co do Silvy... to zastanawiałam się czy by jej nie usunąć bądź zdegradować do postaci drugoplanowej bo i tak nią nie piszę... nawet nie wiem jak nią pisać :/

      Usuń
    4. Może najpierw spróbuj nią z kimś popisać - mnie się nieraz wydawało, że postać jest 'nie na miejscu' jeśli nikt z nią nie rozmawiał, ani nawet o niej nie wspominał... Ale jak już znalazło się dobry wątek od razu wszystko się zmieniało i to zazwyczaj zdecydowanie na lepsze x3
      Postać Silvy wydaje bardzo ciekawa, tylko trudno ją gdzieś 'wrzucić', bo chyba nie garnie się do innych (wszak ma las ;3) i nie wydaje się szukać centrum wydarzeń aby w nim stanąć. Ale jakby tak ktoś potrzebował jej ziółek... Z resztą Trash często będzie się samotnie szwędał po lesie i może się kiedyś na nią natknąć ;3 Fajno gdyby udało jej się zostać tutaj zielarzem, tylko musi zostać 'odkryta' ^^
      A my już się tym zajmiemy jeśli chcesz >3
      Więc może daj jej jeszcze szansę, a jak nie będzie pasować to pomyśl nad poboczną, bo to naprawdę nie pierwsza-lepsza charakterka :3 Co sądzisz? ^^

      Usuń
    5. No... dobra... mogę spróbować coś nią napisać w poniedziałek bo na razie nie mam kompa :)

      Usuń
  4. A Andzię i Zafiro też tu wrzucicie gdzieś??? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie 'wrzucicie gdzieś' tylko pozycję nam podaj, bo wyjdzie na to, że się rządzę! ;u;
      Ale mogę posłużyć propozycjami x3
      Wiem, że gdzieś w 'średniakach' będą zapewne... może Andzia pomiędzy Bran a Finn'em, a Zafiro między Finn'em, a Trash'em, skoro jest 25 cm wyższy od Andromedy? Jak uważasz?

      Usuń
    2. Z tego co pamiętam to Hakai przewyższa Zafiro o pół głowy więc nie wiem gdzie będzie, ale pewnie jakoś tak jak napisałaś... Choć nie wiem czy to będzie miało jakikolwiek sens skoro w 80% będę musiała stąd odejść... :'(

      Usuń
    3. Póki co - wstawiamy!
      Dla 20% szans mogę kliknąć ,,edytuj posta" ;3
      Zawsze może się okazać, że na spokojnie zostaniesz, a wtedy już będzie wszystko gotowe ^^

      Usuń
  5. Widzę, że nie mam co się tu wtrącać nawet, Fidela wzięła sprawę w obroty i proszę, segregacja idzie pełną parą :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę - chwal mnie jeszcze! x3
      ,,Łechtaj moje ego bez skępowania" >3

      Usuń
    2. Ty uważaj, bo obudzisz we mnie w końcu terytorialne instynkty Rex'a x3

      Usuń
  6. Brakuje mi Gwen, Misy, Ziry i Marceliny. Wiewióra, jak masz kontakt z KoTą, to zapytaj o te trzy ostatnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś mi podpowie gdzie wstawić Canay'a? Jest na pewno wyższy od Hakai, ale nie wiem czy zaliczać go do średnich czy raczej tych większych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go wyobrażam sobie odrobinę mniejszego od Raphael'a w tych większych. Chyba będzie idealny między nim a Hakai.

      Usuń
  8. Um.... gdzie powinna być Gwenllian? Jest wysoka, więc... nie wiem, ja ją widzę tak obok Hakai i Varen'a, ale do mnie ostateczna decyzja nie należy... czy należy? o.O
    A i czy Maura mogłaby być nad Kami? Czy to duży problem? Ona aż tak niska nie jest x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ze zmianami bez problemu, a Gwen pasuje na dużą waderę - nic się Hakai nie stanie jak go dziewczyna przewyższy >3
      A więc wpisuję x3

      Usuń
    2. Hakai -5 do wyglądu fajnego Alfy *^*'
      Do dupy walczy, baba go przerosła... Kurna, spórbujcie mi tylko jego autorytet podważyć! XD
      Choć fakt, Gwenllian pasuje na masywną, wysoką waderkę ^^

      Usuń
    3. Masywną? Ej no, napakowana to ona też nie jest xD
      Ach, ten Hakai. Biedny, niedowartościowany Alfa... jeszcze Gwen przywita się z nim, słowami: "Ha! Jesteeeś mnieeejszyy" XD

      Usuń
    4. Nie chodziło mi o mięśnie tylko bardziej o posturę, ale też nie mówię, że jest gruba! XD
      I ile ona przepraszam ma lat? 2? XD

      Usuń
    5. Eeem... 3. Jest o około półtora roku młodsza od Hakai ^^
      Jeśli dobrze liczę 0-0

      Usuń
    6. Oj, kłania się już od wielu lat, ale bez skutków XD

      Usuń
    7. Skąd ja to znam, mi się kłania wszystko od chemii po fizę ^^"

      Usuń
    8. No to piona!
      Chociaż nie... chemię akurat rozumiem 0-0

      Usuń
    9. XD
      Oj, ciiiicho sza! Na poziomie gimnazjum chemia nie jes trudna. Ale fizyka i matma to pomioty szatana i jeszcze ich nie rozgryzłam. o.O

      Usuń
    10. Jak mi jeszcze raz powiesz, że chemia jest prosta to Cię kurna rzucę czymś ciężkim i masz to jak w banku ^^

      Usuń
    11. Rzucisz we mnie przez Internet? o.O
      Jesteś magikiem!

      Usuń
    12. Jestem wiewiórka - Alfa Wariatów - pytaj... x3

      Usuń
    13. Wiewióra*
      Głupia autokorekta --.--"

      Usuń
    14. Skąd się to wzięło? Dlaczego akurat Wiewióra? x3

      Usuń
    15. Zaczęło się od wypchanej, nawiedzonej wiewiórki w sali od biologii w I gimnazjum, która nocami (jak głosi legenda) ożywała i spacerowała po szkole. Potem za pomocą Fidelki sprawa potoczyła się własnym tępem x3

      Usuń
    16. Aha, no jasne. Wiewióra, która nawiedza szkołę, kupuję to x3
      A przez chwilę myślałam, że jest tu jeszcze ktoś rudy. Czuję się samotna xD

      Usuń
    17. Nope, jam jest ciemna blondyna, jednak Nyanka jest naszym rudym rudzielcem, więc nie czuj się samotna, jesteś wśród swoich x3

      Usuń
    18. Hella Yeah! >3
      Wśród wariatów musiał być jeszcze jakiś rudzielec. Padło na NyanKota ^^

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)