piątek, 28 sierpnia 2015

Wariackie Prawa Autorskie


Hejo!
W związku z otwarciem Galerii na naszym blogu i całkiem szybkim zapełnianiem jej coraz to nowymi, było nie było - świetnymi - pracami zrobiłam w końcu projekt 'znaków ostrzegawczych' dla potencjalnych złodziejaszków. Głównym składnikiem jest nowe logo 'WPA' i dwa rodzaje dopisków, raczej mało filozoficznych, ale przynajmniej na temat.
Oto one:


1. Mały, z tłem zazwyczaj kontrastującym z samą pracą, bo większość robicie ołówkiem na białej kartce/ścianie ;3. Do wklejenia gdzieś w rogu. Wiem, mało wyszukany, ale nie miał odwracać uwagi od waszych rysunków, a jedynie być ochrończym dodatkiem ;3


2. Większy, bardziej rzucający się w oczy z adresem bloga, ale za to bez tła. Myślę, że dobrze się wkomponuje w większość prac, a prosta czcionka nie będzie mieszać oglądającym w głowie.


Przykład zastosowania: (wybrałam Tix i tak, troszkę zmieniłam ostrość i rozmiary zdjęcia, ale to z czystego przypływu ochoty na eksperymenty x3)


Poza tymi dwoma mogę, jeśli będziecie chcieli, dopisać Wasze imiona/nicki na pracach. To wedle woli. Wstawianie jakiegokolwiek z powyższych znaczków oczywiście nie jest obowiązkowe, ale jeśli macie choćby drobnego świra na punkcie praw autorskich polecam zadanie mi takiej pracy ;3 O, a propos praw - jako twórca logo 'WPA' (choć samą nazwę wymyśliła nasza bystra Wiewióra) ogłaszam wszem i wobec, że oba znaczki są do waszego użytku, więc możecie je skopiować i sami wklejać na Wasze prace jeśli macie ochotę.^^

Tyle ode mnie, mam nadzieję, że trochę się przydadzą x3

~ Fidela Arbuz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)