niedziela, 16 sierpnia 2015

Nowy Pomysł Nowa Stronka! >3

        Ostatnio se tak myslałam... W sumie nie, nie myslałam nawet (nie łapcie za słówka, wiem, że to dziwnie brzmi XD) tylko robiłam... Zaraz, co ja robiłm... Ha! Już wiem! W Bieszczadach byłam, moi drodzy i odwiedzałam sobie taką mini-galerię, w której rózni mało znani artyści wystawiali swoje pace najróżniejszego rodzaju - rzeźby, malowidła, ikony, plecionki, różne. I wpadł do łba pomysł - czemu by nie zrobić czegoś takiego tu? W watasze? Wiem, że niektórzy z Was uzdolnieni są artystycznie w różnych dziedzinach, więc czemu nie pokazać tego światu? Albo chociaż ziomkom z Wariatów? x3

        W galerii tej, moi drodzy Wariaci wystawiane będą Wasze prace, wystarczy że zdjęcie prześlecie na aniahabina@gmail.com albo e-mail Fidelki, której e-mail'a nie znam, ale wystarczy jedno pytanie i na pewno Wam go da ;3
TYLKO! Nie chciałabym dostać jedynie obrazka. Chciałabym, żebyście dołączyli do tego jeszcze tytuł dzieła i jakiś krótki opisik - co Was zainspirowało do jego narysowania, kim są postacie na obrazku, jakaś mała dedykacja może dla kogoś?
Wtedy zostanie Wam przeznaczony post oraz uhonorujemy Was miejscem w zakłądce "Galeria".

        No i oczywiście opinie różnych ludzi też są mile widziane ^^
JEDNAK! Jeżeli macie zamiar zgnoić, zbechtać i obrazić wysiłki osób na tym blogu najlepiej nie odzywajcie się wcale, bo normalnie udupie Was na miejscu własno-ręcznie, odrazu mówię, że nienawidzę czegoś takiego. Nie mówię, że macie wymyślać same pozytywy i ubóstwiać to dziełko, jeżeli Wam się nie podoba powiedzcie, ale sprecyzujcie również DLACZEGO - taka normalna recenzjo-opinia, mam nadzieje, że się rozumiemy i wyślicie się też przy nich, nie chcemy tu widzieć tylko zwykłych "super", "fajnie", "ładnie", piszemy ambitniejsze opowiadania to też wysilmy się przy opini ;3)

        A więc! Zachęcam Was gorąco do dzielenia się swoimi pracami (Możecie nawet przedstawiać pojedyńcze etapy ich powstawania). Ale pamiętajcie, że te prace do kogoś należą, jeżeli nie są Wasze i nie macie pozwolenia na ich użycie nie przywłaszczajcie ich sobie, wszystko jest tu obięte Wariackimi Prawami Autorskimi - jeżeli ktoś nie chce dwierzyć to w mig mu z Fidelką załatwimy i podpisany świstek i mini-logo.

Mam nadzieję, że podoba Wam się ten pomysł i że to wypali x3

Sin of Sorrow x3

8 komentarzy:

  1. Coś dla mnie! x3 Mam nawet pewną inspirację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam ze zniecierpliwieniem, bo stronka jest samotna i pusta narazie x3

      Usuń
  2. Jakby ktoś chciał mój e-mail to podajcie numer pesel, imię i telefon komórkowy i wyślijcie uzupełnione podanie do Wiewióry. W tygodniu rozpatrzymy waszą prośbę, a następnie 'zadzwonimy do was' x3

    ...

    Dobra, przekonaliście mnie^^ :
    fidelaalfa@gmail.com

    Mam nadzieję, że będzie Wam służył x3
    A Ty Wiewiór nie masz mnie w kręgach? Powinnaś gdzieś mieć mnie wciśniętą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że szybko załatwia się z Tobą papierkową robotę, weź idź nauczyć tej techniki nasze polskie urzędy XD
      A gdzieś Cię mam, tylko innym problemem jest... Czy mi się chciało Cię tam szukać skoro mogłam Ci głowę pozawracać formalnościami ;P
      Efekt ten sam x3

      Usuń
  3. Ej, zaraz! Czyli można wstawiać prace nie tylko w temacie Wariatów? O.O Tak to przynajmniej zrozumiałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja w takim razie mam nawet kilka prac x3

      Usuń
    2. To mi je prześlij, a ja jest ładnie wstawię, żebyś wiedziała jak to ma wyglądać ;3

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)