poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Drake, Tix, Ami& Ira

        Moi Wariaci! Dla zachęty (oraz osób, które nie chcą iść na pierwszy ogień) pierwsze swoje bazgroły wstawię ja! x3
Najambitniejsze to to wszystko nie jest, ale mam nadzieję, że Wam się sposobają moje niedawno wymyślone postacie ;3
Ogólnie, żeby było lepiej widać ten słaby ołówek obrazki były poddane lekkiemu rozjaśnieniu, a następnie zamienione na czarno-białe, ale oprócz tego bazgrołki są z głowy i nie podkoloryzowane ^^


~ Drake

    Była to pierwsza postać z tej czwórki, którą stworzyłam, a zainspirował mnie do niej mój drogi Reksiu <3
Także jemu bym chciała zadedykować ten obrazek x3
Szczerze, ze wszystkich postaci on podoba mi się najbardziej... Cóż, wszyscy wiemy, że Wiewióra ma słabość do napakowanych testosteronem gór mięśni o krwiożerczych instynktach, zatem pewno Was to nie dziwi xD
Ogólnie za wiele to ja na jego temat do powiedzenia nie mam, poznacie go lepiej w następnych artach oraz w pewnym opowiadaniu, które poświęce tej małej zgrai x3



~ Tix

    A oto i druga postać, która napatoczyła mi się do łba (a tak sobie, żeby Drake nie miał za prosto w życiu ;3), a zadedykować tą małą chciałam Fidelce i jej szalonemu rudzielcowi, który aktualnie nęka mojego jednookiego weterana <3
Właśnie z myślą o niej narysowałam tego wilczka, choć mała jest nieco młodsza od Danki i zalicza się jeszcze pod miano szczeniaka - dlatego ma dość nieproporcjonalne ciałko ^^"
Ogólnie z Drake'iem tworzą niezrołączną ekipę x3


~ Ami& Ira

    No i kolejna dedykacja dla Fideli i jej postaci pobocznych tym razem (a żeby jeszcze bardziej dowalić Drake'owi >3). Ami (lewo) ma nieco bardziej zadziorny charakterek od naszej pobocznej brunetki, a Ira (prawo)... Jest jeszcze osóbką niedopracowaną i nie wiem jeszcze jaka będzie xD
Póki co ta dwójka jest najmniej używana w moich rysunkach, bo jakoś ich nie umiem wpleść w historię z Drake'iem i Tix tak, żeby wyglądało to w miarę naturalnie... Ale coś się jeszcze wymyśli x3


Sin of Sorrow x3


2 komentarze:

  1. To jest genialne! Masz super kreskę i świetnie wychodzi ci rysowanie sylwetek. Ja zawsze mam z tym problem. Ogólnie najlepiej wychodzą mi roboty (transformers i Pacific rim się kłania), potworopodobne stwory i szopowate futrzaki. Mam też kilka własnych postaci...też z blachy XD
    Zazdroszczę ci talentu *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i.cieszę się naprawdę, że Ci się podoba XD

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)