wtorek, 25 sierpnia 2015

Jenka Atakuje Ołówkowymi Wariatami! >3

        A oto i Keira postanowiła podzielić się z nami swoimi rękodziełami, oto kilka słów od niej x3:

        "Postanowiłam się pobawić w Picasso i Michała Anioła i... Tamdaradeeejjj, stworzyłam takie o to coś. A dokładniej, jest to 1 z wielkiej serii "Wariaci Ołówkiem" moja praca - Hakai. Dlaczego? Proste! Wataha Nieznanych Wariatów to jest dla mnie druga rodzina. Tak, tak. Jestem walnięta, powinnam się leczyć, uważam fikcyjne postacie za swoją 2 rodzinę. Ale co poradzić? Nic, kompletnie. Tak mi się z Wami dobrze pisze i gada... Postanowiłam więc stworzyć taką oto serię całej watahy ołówkiem. Po prostu - arty przerabiam na ołówkowe prace. Mam nadzieję, że choć trochę będą przypominać naszych Wariatów i nie zabijecie mnie za postacie mojej ręki. A zaczęłam od początku - czyli od Hakia. Wiewióra, Twoja opinia jest dla mnie ważna! No, to chyba tyle ;)"

~ Hakai


Sin of Sorrow x3

11 komentarzy:

  1. Bradzo mi się podoba Twój pomysł z uwiecznieniem Wariatów na kartce i nie mogę się doczekać, aby ujrzeć resztę Twoich prac x3
    Muszę powiedzieć, że urzekła mnie ta wersja Hakai, nie mogłam się nań napatrzeć wystraczająco, a wyszczerz na pysku miałam taki, że mnie twarz teraz boli XD
    Podoba mi się sposób w jaki zrobiłaś oczy, nos oraz górną wargę Alfy, te 3 rzeczy rzuciły mi się w oczy na samym początku i uważam żeś uchwyciła je idealnie x3
    Choć muszę przyznać, odmłodziłaś mi go o ładnych kilka lat przypomina bardziej wyrośniętego młodzika, niż dojrzałego ("dojrzałego") Alfę :P
    Ale mimo wszystko mi się podoba i cieszy mnie Twój zapał do Wariackich artów :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, wyprzedzono mnie z pomysłem XD Chciałam zrobić kilka portretów naszych Wariatów na jednej ,,kartce" na kompie. Ale i tak najpierw muszę się nauczyć wilki rysować -,-
    Zgadzam się z Wiewiórą. Wynalazłaś eliksir młodości x3 Pięknie nam alfę narysowałaś. Czekam na następne prace.
    (Wybaczcie poziom wymyślności mojej recenzji ale piszę to na komie i na dodatek bez okularów. Brawo ja!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bez okularów to i tak nieźle Ci idzie, ja bez swoich nawet komórki bym nie znalazła XD
      A swój pomysł zawsze możesz przecież jeszcze wcielić w życie, zawsze jest to jakiś inny sposób na przedstawienie Wariatów x3

      Usuń
    2. A czy ja mówiłam coś o jakiejś rezygnacji? O nie, tak łatwo mojego artystycznego demona nie ukatrupicie XD Woda święcona, krąg z soli i krucyfiks również nie dadzą rady.

      Usuń
    3. Rzucasz wyzwanie? Bo Ci tu zaraz krzyżem poszczukuje i srebrem postrasze o.O

      Usuń
  3. Dzieki! Ciesze się że się Wam podoba :) Mam nadzieję, że reszta obrazków też się Wam spodoba - następna w kolejności Andzia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej tak, to przecież też część Wariatów ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)