czwartek, 27 sierpnia 2015

Wyniki (którejśtam) Ankietki Szalonej Dan! - Sklepik

        Witajcie dziwnie rozbudzeni Wariaci!
Wykorzystam chwilę Waszej aktywności by podsumować wakacyjną (choć wakacje tak po prawdzie nie mają tu nic do rzeczy) ankietkę dotyczącą naszego wataszanego sklepiku.
Mało nas było gdy wyszło na jaw, że nie zabardzo... nie za... no, że sklepik nie jest tak dobry jak mógłby być i spora ilość osób nie była z niego zadowolona. Przyjęliśmy te głosy jako demokratyczną większość i zaczęliśmy... zastanawiać się powoli co by z tym fantem zrobić.
Zrobiłam kolejną ankietkę.
A w niej co? Zapytałam Was (tak poniekąd na chybił-trafił, ale chyba tym razem na moje szczęście wypadło 'trafił') o konkretne przyczyny niezadowolenia. A oto wyniki!


6 na 13 głosujących osób uskarża się na zbyt wysokie ceny, czy raczej ,,Ceny nieadekwatne do działania przedmiotu". Czyli... wychodzi na to samo.^^" Na pewno da to naszej skąpej oszczędnej Wiewiórze materiał do przemyśleń, ale nie ma gwarancji że wszystkie ceny się zmienią - popracujemy jednak nad tym, by efekt działania kupionego przedmiotu rekompensował stratę ciężko zdobytej waluty.^^



5 na 13 stwierdziło, że za mało jest dostępnych przedmiotów codziennego użytku. Jeśli mam być szczera zaskoczyło mnie to, bo to ten podpunkt napisałam najbardziej na 'chybił'. Jednak trafiony! Bardzo dobrze x3 Przyczyniliście się do mojej osobistej satysfakcji >3 Mam nadzieję, że jesteście dumni!

Ale wracając: może macie jakieś pomysły odnośnie zasilenia naszego asortymentu o nowe dobra? Jeśli tak to piszcie w komentarzach i na pocztę o każdej porze dnia i nocy (i tan nie odbierzemy jak już będziemy spać, więc nie ma problemu) i podzielcie się z nami pracą waszych pomysłowych zwojów mózgowych >3 Może w niedługim czasie uda nam się wyremontować sklepik i sprowadzić nowe dostawy dla Bandziocha ^^


1 osoba stwierdziła, że za mało jest przedmiotów w ogóle, za to nikt nie narzekał bezpośrednio na eliksiry i amulety co stanowi dla nas otwartą bramę do dorobienia większej ich ilości ~



Do tego 1 personie nie pasuje 'jeszcze coś innego', ale co? Nie było w komentarzach, więc mamy z Wiewiórą nad czym się po nocach zastanawiać.



To tyle narazie, bierzemy się do roboty i mam nadzieję, że efekty Was usatysfakcjonują x3

I tak, macie rację - uwielbiam pisać podsumowania ankiet i te wszystkie ogłoszenia pseudo-organizacyjne choć mogłyby być o wiele krótsze - ale co to by była za radocha nękać Was kilkoma tylko danymi podanymi w surowej oprawie? Żadna, kochani, oj żadna! 


~ Fidela Arbuz (Szalona Dan)


8 komentarzy:

  1. A może by tak wprowadzić Bandziocha jako postać poboczną? Pasuje idealnie i byłoby o czym pisać przez jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Bandzioch jest świetny! O Kochani, nie wiecie jak! XD
      Wiewióra, pokaż nam to!

      Usuń
    2. Yay! Kolejny poboczny wariat! ^^ Mogę napisać opo jak Raph na niego trafił? Dawno nim nie pisałam, oj dawno *^*

      Usuń
    3. Nie ma problemu ;)
      Choć Marcysia ciągle czeka na opko od Leo, tak jakby co ^^

      Usuń
    4. Postaram się to w końcu napisać. Ewentualnie prześlę do ciebie na howrse żebyś wstawiła

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)