piątek, 14 sierpnia 2015

Zawieszenia

        O ja cię... Dużo ostatnio tych postów informujących c'nie? No ale trudno, trochę ich będzie potem mam nadzieję, że weźmiemy się za pisanie.
Ale zanim to nastąpi muszę przejść od jednej niefajnej sprawy:

Szczerze? Zawiodłam się na co poniektórych i to bardzo. Prosiłam, pytałam, przekonywałam, ale jedynymi postaciami, które teraz piszą są moje, Fideli oraz Keiry.
Nie mam pretensji do osób, które powiedziały mi o swojej nieobecności, ani do osób, które wyjachały na wakacje. Tylko tych, których nie ma, którzy nie piszą oraz znikneli bez słowa. Żal mam również do osób, które stworzyły daną postać, po czym znudziły się nią bardzo szybko - po co tworzyć postać, która ma być tylko na 5 minut? Od tego dałam postacie poboczne, które są kiedy chcą, a kiedy Wam się znudzą możecie je wywalić, zabić, zapomnieć o nich.

Żeby rozruszać Was troche w mniej miły sposób poczyniłam następujące kroki:

Upomnienia:

Tommy - Wyjechałaś, pretensji do Ciebie nie mam za bardzo, bo aktywna z Ciebie osóbka, jednak nieobecnośś miałaś do 11 sierpnia, a mamy 14, przydałoby się, żebyś się odezwała. Andromedą piszesz, Alvą nieco żadziej, ale również się udzielasz... Jednak są dwa wiilki, o których często gęsto ja sama zapominam, że w ogóle są w watasze, a mianowicie Zafiro i Canay. Canay'em swego czasu pisałaś dużo, ale coś ucicho, chciałbym, żebyś do tego wróciła, ponieważ ciekawe były opowiadania w jego wydaniu, a Zafiro... Ostatnie opowiadanie od niego było już dawno temu. Narazie to nic wielkiego, bo jesteś w miarę aktywna, jednak prosze Cię, żebyś ruszyła też i te mniej używane postacie, albo po prostu zrób z Zaf'a postać poboczną, bo on akurat idealnie się do tego nadaje - jest, jakby go nie było, mało towarzyski, nieufny, nieangażujący się za bardzo w życie watahy.

Annabeth - Ciebie również nie było przez jakis czas, Angel widzę pisze z Jaskrem, jednak przez brak dostępu Nyan do komputera te opowiadania ślamazarnie idą, jednak to jestem jeszcze w stanie zgryźć, choć Nyan i tak już ponagliłam kika razy (moja cierpliwość kończy się) jednak już dawno nie ruszyłaś Maury i Finn'a, tacy towarzyscy, a siedzą sami? Coś mi tu nie pasuje, szczególnie, że swego czasu należałaś do najbardziej aktywnych osób na tym blogu, przydałoby się, żebyś do tego statusu wróciła.

KoTa - Długo byłaś nieobecna, trochę rzeczy wiem, że musisz tam u siebie ogarnąć. Przed swoją nieobecnością Varen'em i Dean'em pisałaś dużo, a teraz Twoje opowiadanie od Marcysi czeka na Loenardo (który postanowił je dokończyć, jednak brak mu komputera), jednak nie myślisz, że czas najwyższy ruszyć dawno zapomnianą Zirę oraz Misę? Szczególnie, że fabułę do nich fajną doczepiałaś... A Varen, może i lubi samotność, ale swoje 3 grosze gdzieś mógłby wcisnąć.


Zawieszenia:

Mora - Pisałam do Ciebie kilka razy, jednak nie otrzymałam odpowiedzi, upominałam się o opowiadanie, a jedyne co dostałam (ponad miesiąc temu) to "postaram się coś niedługo napisać", i ślad po Tobie zaginął, nie wiem co i jak, ale ponad miesiąc już nic nie piszesz, więc jestem zmuszona Cię zawiesić, szczególnie, że Ty jako jedyna masz tu tylko jedną postać, wiec pisanie nią nie powinno być jakoś specjalnie uciążliwe....


Uwaga:

        Dla tych, którzy w tym spisie nie zauważyli wymienionej NyanCat, która też powoli zaniedbuje obowiązki pisarskie informuje - dziewczyna ma duży problem z dostępem do komputera. Upominam ją, męczę ją i nękam, jednak bądźmy wyrozumiali, tak? Bez komputera na blogu mało zrobisz, szczególnie, że wielu z Was wie jakie uciążliwe jest pisanie na telefonie. Opowiadanie od Jaskra zostało napisane, a Nyan zapowiada, że niebawem odpowie na opowiadanie Marcysi oraz Jenny, jak to Nyan - dziewczyna już snuje dalsze wątki i plany... To wszystko jednak w ślimaczym tępie, gdyż technologia rzuca jej kłody pod nogi.

Ursy czepiać też się nie będę, w końcu jest na zwolnieniu do jakoś połowy sierpnia, sama nie wiedziała kiedy wróci, więc jej nękać jeszcze nie będę, dopiero kiedy sierpień zbliżać się będzie ku końcu zapókam do niej z prośbą o opowiadanie.

Chris'a czepiać się też raczej nie będziemy, w końcu bidulek uwięziony jest w jaskini, więc póki ktoś go nie odwiedzi nie wiele może zrobić.



        Ostrzegam, że upomniane postacie, jeżeli w ciągu 2 tygodni nic nie napiszą zostaną zawieszone, a po następnych 2 tygodniach od zawieszenia zostaną wyrzucone ze stada. To samo tyczy się zawieszonych, macie od teraz 2 tygodnie na zameldowanie się w jakikolwiek sposób, inaczej będziemy zmuszeni się pożeganć.

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyrozumiałość. Zaraz biorę się za te opa, bo znalazłam dostęp do neta x3
    I może w końcu ugadam ojca by zajął się przeprogramowaniem komputera, bo dalej korzystam z dinozaura Windows XP -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchu, jak na zawołanie, pogonisz trochę i już, nawet internet wziął sobie moje słowa do serca XD

      Usuń
    2. KoTa musi jednak trochę poczekać :( Ale zawsze ktoś inny może dokończyć, nie obrażę się. Jeszcze tylko blog spowolnię

      Usuń
    3. KoTa może i przeżyje, ale Jenna z Blindwind czekają na Twoje opowiadanie o.O

      Usuń
    4. Przecież je już wstawiłam :)

      Usuń
    5. ... Error...
      Spoko, fajnie wiedzieć XD

      Usuń
  2. Melduje że wyjeżdżam teraz na tydzień ale w przyszłą sobotę wrócę wiec w pon napiszę opko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okeyo, jak nie zapomnę to Ci wystawię jeszcze jedną nieobecność ;)

      Usuń
  3. Opowiadanie od Angel napiszę jeszcze w tym tygodniu. Coś od Maury i Finn'a też muszę nabazgrać, wiem. Mam nawet fajny pomysł, więc postaram się zabrać za to jak najszybciej (może nawet jutro). Poza tym w poniedziałek znów wyjeżdżam, więc jeśli w najbliższym czasie mam to wszystko nadrobić, to tylko teraz.
    Nie martw się, wszystko napiszę. Obiecuję!

    P.S. Na serio należałam do tych najbardziej aktywnych? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko tak, należałaś XD
      I nie martw się, tylko powiedz mi od kiedy do kiedy Cię nie ma, a będzie dobrze, bo wyczuwam już wielki stres w Twoim komentarzu, spokojnie XD

      Usuń
    2. Jaki znowu stres?
      *robi taką sama minę, jak Rainbow Dash na zdjęciu*
      Człowieku, o czym ty do mnie mówisz? xD To, że coś jest bez uśmiechniętych buziek to, nie znaczy, że jestem zdenerwowana. Pisałam na szybko i tyle ;D

      Usuń
    3. Nie kłóć się z Wiewiórą, bo zaraz zastosuję dyscyplinę miotania orzechami! *^*
      *uśmiecha się do Fideli*

      Usuń
    4. Jak to "nie kłóć"?! To tak można? *-*

      Usuń
    5. Rozumiem, że tymi miotanymi orzechami mam być ja? XD

      Usuń
    6. A chcesz się przekonać? X3

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)