czwartek, 13 sierpnia 2015

Przypomnienie o konkursie!

        Po raz kolejny dzisiaj... Oto ja! Fidelka we własnej osobie, kłaniam się i próbuję przykuć waszą uwagę (sięgam po gwoździe) do naszego bloga. Oraz do konkursu-przypominajki (tak przypominam o przypominajce - fajną robotę sobie wybrałam, nie?). 
Chodziło w nim o wybranie dwóch postów z miesiąca LIPCA (z wyjątkiem własnych), które najbardziej wam się podobały i przedstawienie swojej decyzji albo tu pod postem - albo nieco bardziej prywatnie - na poczcie Ani.


Ja zacznę, żeby było wiadomo o co chodzi i by autorzy wiedzieli, że Ich prace mi się naprawdę spodobały. Anonimowo nie będzie - napiszę tu, wszak moja opinia i nie mam co jej ukrywać. Wręcz przeciwnie - chcę pochwalić moich ulubieńców i nie omieszkam dodać za co. >3



1. Pierwszy, bezkonkurencyjny w moim mniemaniu jest post od Brego - ,,Drugi Skarb" autorstwa Wiewióry, a kierowany do mojej Danki. Jest pod nim z resztą mój komentarz, opisujący całkiem nieźle pozytywne odczucia jakie we mnie wywołał. Świetnie uchwycone zachowanie mojej postaci, ujmujące reakcje Brego - komizm i niewinna słodycz jak z filmu, a mimo to zalatywało przygodą, a nie sentymentami i nudą >3 

Podziwiam Cię za to Wiewióra i oddaję głos na twojego rogacza... nie, to źle brzmi, sorry XD Na naszego kochanego olbrzyma ^^


2. Za drugie opowiadanko, które niezwykle mi się spodobało chciałabym nagrodzić twórczynię Chrisa i Jenny, choć poza moim głosem nie mam za bardzo czym - mam jednak nadzieję, że więcej osób zagłosuje na Twoje prace ^^ A post z lipca, który najbardziej zapadł mi w pamięć to... od Chris'a - ,,Konsekwencja" kierowany do Jenny, Twojej drugiej (pierwszej) postaci. 

Co mam powiedzieć - był świetny! To co piszesz czyta się szybko i płynnie. Brak błędów jest oczywistością, tak samo jak dobrze zbudowane, ciekawe zdania, przy których, nie ważne ile by ich nie było, nie można się zmęczyć. Poza tym intrygowała mnie relacja tych dwu postaci - chciałam się dowiedzieć co jeszcze wymyślisz i w najmniejszym stopniu się nie zawiodłam. Ostry język dziewczyny i próby manipulowania nią Chris'a wypadły znakomicie, podkreślając ich charaktery. I o ile na początku bardzo chciałam tęczowego poznać to teraz jak na niego nie spojrzeć wychodzi na ostatniego ***** KROPECZKI! 


Drugi głos oddany, teraz liczę na Was i wasze opinie ^^


~ Fidela Arbuz



20 komentarzy:

  1. No, Wiewióra, Mura, Nyan, Karo, Ursa, Tommy... Gdzie wasze głosy? x3
    I właśnie, Wiewióra - jeszcze musimy nagrody wymyślić, tak przy okazji XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę...a patrzenie na posty przez telefon jest niewygodne. Wolałabym wejść na kompa i popatrzeć na listę archiwum, ale chyba mam już kandydatów

      Usuń
    2. Mi musisz dać chwilę, wróciłam i wiesz, że nie umiem się tu pozbierać z nadrabianiem XD
      Ale nie bój nic, nie zawiodę x3

      Usuń
  2. No, ja się nie mogę zdecydować. Ale myślę, że jeszcze dziś oddam głosy i dziękuję za taką opinię, nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo mnie ona cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko Ciebie, też miałam uciechę czytając opinię Orzecha ;3
      Dzięki wielkie, tak na marginesie XD

      Usuń
    2. Sobie podziękujcie moje drogie wilcze panie, bo to wszak wasze talenty x3 Moja jest tylko opinia >3
      I już się nie mogę doczekać kolejnych głosów! Zobaczymy kto dostanie 'Nagrodę Lipca' i gwarantowaną satysfakcję w pakiecie x3

      Usuń
    3. A ja muszę z Toba pogadać o nagrodach... Bo mam pewien wredniutki pomysł x3

      Usuń
    4. Niech się boi wygrany XD

      Usuń
  3. Wchodzę na stronę; patrzę- O! 8 komentarzy! Może coś od siebie dodam?
    No więc, oto i jestem ja oraz moje wtrącone 3 grosze xD

    P.S. I ja również postaram się dzisiaj wybrać dwa opka

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja tam robię w nazwie? O.o Czy to był jakiś sprytny trik, który miał sprawić, że zajrzę na stronkę o konkursie? Jeśli tak to ci się udało x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taki był mój szczwany plan, a chodziło o to, że na Twoje dwa głosy czekamy, a nie mam zamiaru Ci ich odpuścić, bo nie ~^l^~

      Usuń
    2. Cholercia, myślałam że o mnie zapomnieliście. Hyhyhy... no nic, jak trzeba to trzeba. Rozumiem że nie puscisz mnie wolno, do póki głosów nie dostaniesz, c'nie? A więc niechaj tak będzie. Dorwę jutro laptopa i coś nagryzmolę x3

      Usuń
    3. No i o to chodziło! <3
      I tak, jakbyś się wymigiwała zamierzałam prześladować Cię marakasami ~
      *W środku nocy, w absolutnej ciszy, nagle, niewiadomo skąd rozlega się upiorny grzechot...*

      Usuń
    4. Od tej pory, za każdym razem gdy będę się kładła spać, najpierw dokładnie przejrzę szafę. Tak na wypadek, gdyby ktoś grał tam na marakasach 0-0

      Usuń
    5. Oooj, Ty myślisz, że Orzech będzie się chował w takich prostych miejscach jak szafa? Lepiej sprawdzaj poszewki poduszek, wnętrze klosza od lampy albo dziurkę od klucza x3

      Usuń
    6. Ej, nie zdradzaj moich kryjówek paskudo! XD
      Choć w sumie podałaś mi przy tym świetny pomysł z poszewką od poduszki x3 Trochę się rozpłaszczę i będzie jak znalazł ~
      I miło, że mnie doceniasz x3

      Usuń
    7. Ja na szczęście śpię bez poduszki ^^ Wybacz Fidela, ale właśnie w bardzo przebiegły sposób zniszczyłam ci kryjówkę xD

      Usuń
    8. Jak nie śpisz z poduszką to radzę Ci też kołdrę zamienić na kocyk x3
      Choć jak się przywalisz się kołdrą wypchaną Orzechem to na pewno poczujesz, więc w sumie szkody nie ma, tylko tyle, że Fidelkę z marakasami będziesz mieć w łóżku ^^
      Choć Fidelka z marakasami o TEJ godzinie w Twoim łóżku... Strzeż się! XD

      Usuń
    9. Weź, bo jeszcze nie zasnę XD Albo przynajmniej zanim się położę to kilkakrotnie wytarmoszę kołdrę, by upewnić się czy n i k o g o tam nie ma o.O Nawet jeśli Fidela tam będzie, to zostanie porządnie wygnieciona ^^

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)