środa, 26 sierpnia 2015

NYAN CAT ODMELDOWUJE SIĘ!

A oto i nasz szalony kot postanowił nas zaszczycić swoimi bazgrołami! x3
Choć koło bazgrołów i bochomazów to to napewno nie leżało O.o

~ Smok 

        " Wiem, oryginalny tytuł, prawda? XD Lepszego pomysłu niestety nie miałam. Jest to chyba mój najlepszy rysunek jaki do tej pory stworzyłam (i nad którym dalej pracuję). A czym ma się wyróżniać spośród innych wspaniałych prac jakie zostały już tutaj wstawione? Otóż ten tutaj gad nie jest narysowany na żadnej kartce...tylko szczerzy do mnie ryj ze ściany naprzeciwko mojego biurka x3 Tak, Nyan jest szalona i bazgra po ścianach.
Kurde, miałam się nie rozpisywać . TRUDNO.
Praca jeszcze nie jest skończona. Smoczek dopiero ma głowę, szyję i fragment ciała który można nazwać dekoltem. Jak widać ucho i łuski nawet nie są jeszcze odpowiednio pocieniowane. Pomyślałam, że może powrzucam kilka zdjęć dla porównania postępów mojej pracy (czasem daje to zajebisty efekt). Mam nadzieję że się wam spodoba x3"



Sin of Sorrow x3

14 komentarzy:

  1. Muszę Ci powiedzieć, że ta praca jest genialna o.O
    I jakie Ty masz ołówki do tego rysowania? Ja jak próbowałam na ścianie, to zrezygnowałam, bo tak szybko mi się zjeżdżały ołówki, że nie wyrabiałam *^*
    Podoba mi się ta kreska, jest super, a cieniowanie powoduje, że wygląda, jakby wystawał z tej ściany x3
    Jeszcze mi tylko powiedz, czyś to z głowy rosowała? o.O
    Wybacz, moją nijaką recenzję, ale... Do tej pracy po prostu brak słów XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba ^^ Są rysunek nie jest tak do końca z głowy. To taka wyjątkowo powiększona wersja jednej miniatury z książki którą kupiłam sobie dobre siedem lat temu. Przypomniałam sobie o jej istnieniu i teraz ćwiczę kreskę.
      Korzystam z najzwyklejszego ołówka HB, bo na ścianie cieniowanie miększy-twardszy nie ma sensu. Jedna rada: nie myśl o ścianie jak o kartce papieru, czyli po prostu nie dociskaj za mocno ołówka. Miałam ten sam problem. Najlepiej nastrugaj go zupełnie na ostro, wtedy wychodzi super kreska x3
      Mam nadzieję, że pomogłam

      Usuń
    2. Jak w przyszłości znajdę ścianę do nabazgrania (bo niestety już nie mam ;-;) To napewno wypróbuję Twoje rady x3

      Usuń
  2. Cholercia... jak ja tobie zazdroszczę talentu, przy tym moje bazgroły wyglądają jakby wylała mi się przypadkiem farba na ścianę XD Naprawdę niesamowity rysunek, nie mówiąc o tym jak zarąbiszcze i trudne są smoki :3

    (dla porównania, co ja mam na ścianie)
    http://lh3.googleusercontent.com/-hUnj4I0cXx8/Vd23mQGGd7I/AAAAAAAACac/eqO2RVKe8Rs/s1600/20150826_145416.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się podoba to drzewko, wyszło takie naturalne i delikatne, sama zawsze chciałam tak ładnie umieć narysować drzewka, ale mi wchodzą krzywo i koślawo ;-;

      Usuń
    2. Piękne! Mogę cię wynająć do malowania przedpokoju? XD Moja mama chciała bym namalowała na ścianach właśnie tego typu drzewa, kwiaty itp, ale tego w ogóle nie potrafię *^* Mogę namalować smoka, robota (uwielbiam rysować roboty z filmów ^^), aktora ze zdjęcia czy nawet szopopodobną hybrydę. Ale normalne rzeczy jak drzewa w ogóle mi nie wychodzą.

      Usuń
    3. A ja mogę zatrudnić i Ciebie i Ursę? Walnęłybyście mi takie wspólne Picasso na ścianie w pokoju XD

      Usuń
  3. Ey, ludzie czy tylko ja nie mam w pokoju ściany na której mogłabym bazgrać - pusta to ona na pewno by nie była!!! A co do obrazka - cudowny! Bardzo mi się podoba, uwielbiam smoki, ale niestety jak to często bywa - to co lubimy najbardziej nie zawsze daje się schwytać. Podziwiam Cię Najanku za taki talent i niecierpliwie czekam na kolejny etap - życzę szczęścia bo to raczej niełatwe zadanie. No, chyba że należysz do tych osób co to dla nich pestka narysować smoka na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie takie proste jak się wydaje - nawet dla mnie ;P Ile ja na tej ścianie gumki do mazania starłam nie sposób zliczyć

      Usuń
    2. Oj tam, trening czyni mistrza x3

      Usuń
    3. Nie widać? x3 (Skromność level hard XD)

      Usuń
    4. Tia, szkoda tylko, że moje prace doceniłaś tylko Ty a cała reszta je olała XD

      Usuń
    5. No bo były piękne! Ja w ogóle nie umiem rysować ludzkiej sylwetki, tylko samą głowę.

      Usuń
    6. Trening czyni mistrza x3
      (skromność level Nyan XD)

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)