poniedziałek, 13 kwietnia 2015

"A we mnie samym wilki dwa - oblicze dobra, oblicze zła. Walczą ze sobą nieustannie, wygrywa ten, którego karmię."

Imię: Dean
Pseudonim: Lunatic Fringe
Wiek: 3 lata
Płeć: Samiec
Punkty Walki: 19
Czym Ty jesteś?: Caligo- co oznacza "mgła". Wilki Caligo umieją rozpływać się i przemieszczać jako mgła. 
Co robisz najlepiej?: 
-Zmieniać się w mgłę
-Tropić
-Walczyć
Rodzina: Zmarły, starszy brat Damon.
Partnerka: Szuka, nie szuka..
Potomstwo: -
Klan: -
Stanowiska/ Ranga: Szpieg/ Omega
Charakter i Osobowość: Hah, dużo by tu mówić. Ma podobny charakter do brata. Bójki i walki to jest to. Lubi prowokować innych do agresji. Jest nieprzewidywalny i przebiegły. Zawsze robi tak, by szło po jego myśli. Gdy obierze cel, trwa przy nim. Nie lubi mówić dużo o sobie. Miewa ryzykowne i szalone pomysły, balansując na krawędzi. Tak, potrafi być przyjazny i zabawny.
Dodatkowy Opis: Chuda sylwetka, wystające kości i trochę zbyt szeroki uśmiech. Czarna obwódka wokół ciemnoszarych oczu bez tęczówek i źrenic. Jest wysoki. Najwięcej futra ma na karku i ogonie, które jest białe, ale nie jest to najczystsza wersja białego. Jego krew jest niczym śluz koloru czarnego.
Styl Walki: Najbardziej skupia się na oczach przeciwnika. Gdy je uszkodzi choć trochę wtedy zabiera się za łapy, a potem za to by wgryźć się w gardło wroga. Walcząc z nim nie spodziewajcie się uczciwej walki.
Song Theme: Skillet - Monster
Hobciostki: Kocha góry. Chciałby móc latać, uwielbia przebywać na świeżym powietrzu.
Historia: Kiedy brat ich zostawił sam też zwiał przy najbliższej okazji. Wędrował to tu, to tam. Przebywał w kilku watahach, lecz żadna mu nie odpowiadała. Najdłużej przebywał w górskiej watasze. To właśnie tam nabawił się zbyt szerokiego uśmiechu. Chciał tam zostać, lecz oni go nie chcieli. Cały czas uprzykrzali mu życie aż w końcu nie wytrzymał i odszedł stamtąd. I właśnie wtedy natrafił na tą watahę...
Vigle Verty: 26٧ 
Właściciel: Ko Ta

8 komentarzy:

  1. Heh, przyznam szczerze, że jestem go ciekawa. Lubię wilki tego typu ^^
    Choć w sumie nie będę mieć chyba postaci, która mogłaby z nim dłużej porozmawiać...
    A najbardziej spodobało mi się ,,chciałby móc latać" i ogólnie hobby. Nie wiem czemu wydały mi się być bardzo urocze o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię uroczych chłopców! o.O

      Usuń
    2. Jak KoTa to przeczyta to ją krew zaleje xD

      Usuń
    3. Ja się bardziej martwię czy potem mnie nią nie będzie próbowała zalać...
      Cóż, zawsze pozostaje liczyć na farta ^^"

      Usuń
    4. Oj zaleje, szykuj swoje rude gnaty >3

      Usuń
    5. A weź nie strasz! XD Ja tu nie jestem od bójek o.O
      ...
      Myślisz, że da się przekupić za cukierka?
      Ale takiego dobrego! ><

      Usuń
    6. Wydaje mi się, że będzie ciężko ^^"

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)