niedziela, 1 marca 2015

Vigle Verty! :D - Dawno Skurczybyków nie było, c'nie? o.O

Nom, i tak ich nie używacie, ale nie szkodzi jak od czasu do czasu się je podliczy ;)

Andromeda - 87,5٧ 
Jenna - 87,5٧ 
Hakai - 75٧ 
Blindwind - 65٧ 
Raphael - 42,5٧ 
Felina - 30٧ 
Zafiro - 25٧ 
Brego - 15٧ 
Aspen - 15٧ 

Jak zapewne zauważyliście pojawiły się połówki. Zmienił się trochę spsób wystawiania V.V, po to są te "reakcje" na dole posta, które prosiłabym, żeby używać, bo przydaje mi się to w wystawieniu ilości pieniędzy za opowiadanie ;)
 Sin of Sorrow x3



4 komentarze:

  1. Tak z ciekawości... ktoś w ogóle wydał kiedykolwiek swoje Vigle??? 0-o
    ~Aspen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że nie? Nie mam bladego pojęcia po co one są, ale jak je stworzyłam to już czasem je podliczę, może komuś się kiedyś przydadzą ^^
      Zawsze możesz być pierwszą, która je wyda xP

      Usuń
    2. Challenge accepted! Tylko jedno eine kleine szczególik, a mnie nie stać XD, b nie mam chyba nic na liście życzeń :P

      Usuń
    3. Jak coś znajdziesz co Ci będzie podobać to powiedz, mogę Ci sypnąć kredytem ;P

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)