poniedziałek, 2 marca 2015

Moi Drodzy!

        Wpadłam na pewien pomysł. W moich ostanich opowiadaniach dodałam dwie nowe postacie, brata Hakai - Frost'a - oraz "dobrego" przyajciela Blindwind - Rex'a. Jenna również tak zrobiła, gdyż była wzmianka o jakimś... Chrisie, bodajże? Nie wiem, nie pamiętam, a nie mam czasu sprawdzić ^^"
Pomyślałam więc, że Wy również możecie dodawać takie postacie. Jeżeli nie macie pomysłu albo coś to sprowadźcie na nasze tereny jakąś wymyśloną postać. Nie musi ona być dodana do zakładki Wariatów - choć znajdzie się tam jej imię, żeby nie została zapomniana i wrazie czego, żeby mogła być wykorzystana na nowo. Jeżeli nie będzie aktywna to nic się nie stanie, będzie mogła przychodzić i odchodzić jak jej się podba - chyba, że naskrobie sobie u Alf, wtedy będzie musiała przychodzić potajemnie.
Ale chyba wiecie o co mi chodzi, takie "postacie poboczne".
Tych postaci mogą używać wszyscy, ale przy pozwoleniu "stwórcy" takiej postaci. Może to być postać z głowy, albo wzięta z obrazka, wolną łapę macie ;)
Jeżeli ktoś nie kum kuma, to pytania proszę do mnie na howrse x3

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)