piątek, 27 czerwca 2014

Wyniki Konkursu! :D

Nadeszła wiekopomna chwila, w której okaże się kto zostanie druga Alfą tych zacnych terenów oraz razem z Hakaim będzie czuwać nad bezpieczeństwem, dobrą zabawą, a także pożądkiem w życiu codziennym watahy x3
Wiele najróżniejszych głosów do mnie doszło, jednak dużo ludzi zgodziło się z moim wyborem, co mnie tylko upewniło w mej decyzji ^^
Nie przedłużając Wam tu już zbytnio - bo pewnie i tak nie wielu z Was ten poczatek przeczyta xD - przechodzę do konkretów:

Agonia - 1 głos
Damon -1 głos
Surej -1 głos
Zafiro -1 głos
Jaskier -3 głosy
Andromeda - 4 głosy!! :D

Tak, Agonia chodziła mi po głowie od samego początku i widzę, że nie tylko mi ^^
Gratuluję Ci, moja droga, mam nadzieję, że będziesz się dobrze sprawować w swym nowym zawodzie i wataha będzie miała prawo do dumy x3
Od dzisiaj opowiadanie oraz pomysły na blog możecie przesyłać nie tylko mi, ale również do Ula586 :)
Z żalem musze pożegnać swoją koleżankę oraz siostrę Hakai, która kompletnie nie wywiązywała się ze swoich obowiązków jako przywódca, nie wyrzucam jej z watahy, zostanie tutaj, gdyż może nadejdzie dzień, w którym coś się u niej zmieni i będzie spoworotem pisać opowiadania ^^"
Mam nadzieję, że podoba Wam się nowa Alfa i będzie ją wspierać tak samo bardzo jak ja x3

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)