niedziela, 22 czerwca 2014

Konkurs! :D

Niestety, jak zauwarzyliście, nasza druga Alfa - Lilly - nie udziela się w ogóle w nasze życie społeczne. Próbowałam z nią rozmawiać, ale ona ciągle upiera się przy tym, żebym jej nie usuwała z watahy, jednak po dość długiej działalności tego bloga, jej kompletnemu braku wpisów oraz po namowach niektórych z Was postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i nie pytać się jej już o nic -.-"
Ogłaszam konkurs na nowego Alfę, a wybór ten zostawiam Wam, moje drogie wilczki. Piszcie mi na howrse - Ania0078 - kto, Waszym zdaniem, nadaje się na drugiego Alfę ^^ 
Tylko błagam, nie bądźcie stronniczy, ani nie wybierajcie swoich własnych wilków, po poprostu z serca pomyślcie kto powinien zarządzać watahą z Hakaim ;)
Ufam, że pomożecie mi wybrać właściwą osobę, godną tego stanowiska  x3

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)