czwartek, 19 czerwca 2014

Wyniki Konkursu! :D

Nadszedł dzień, w którym zakończył się konkurs, niestety, bardzo mało osób przysłało mi opowiadania, gdyż tylko dwie - Agonia oraz Damon -.-"
Liczyłam na nieco więcej kreatywności z Waszej strony, no ale cóż, może następnym razem konkurs Wam bardziej podpasuje :)
Opowiadania można znaleźć w zakładce "Konkursy x3", a radzę przeczytać, gdyż są on naprawdę ciekawe ^^
Nie będę się tu już rozpisywać tylko podam Wam wyniki x3

Agonia - 25٧ 
Damon - 30٧ 

Wiem, wiem, obiecana była nagroda 40٧, jednak postanowiłam wystawić pewne kryteria, które opowiadanie powinno spełnić, między innymi:

- Orginalny pomysł na opowiadanie.
- Logika
- Opisy uczuć wewnętrznych, otoczenia itp
- Ortografia

U Agoni zabrakło mi nieco opisów oraz logiki, bo w pewnym momencie zapętliłam się tak, że nie wiedziałam o co chodzi, a dropiero później, kiedy przeczytałam nieco dalej, zrozumiałam o co chciała powiedzieć ^^"
U Damona zabrakło mi tylko opisów ;)

Mam nadzieję, że wkrótce znów wejdzie mi pomysł do głowy na jakieś konkursy oraz, że więcej osób weźmie w nich udział x3

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)