niedziela, 22 czerwca 2014

Vigle Verty! x3

Przez nieobecność wielu członków naszej watahy, przez długi okres czasu, stan konta niektórych nie wiele się zmienił, no ale zawsze coś ;)

Agonia - 135٧ 
Jaskier - 90٧ 
Damon - 55٧
Jenna - 35٧
Hakai - 30٧
Surej - 30٧
Andromeda - 25٧
Essi - 25٧
Lilly - 10٧ 
Zafiro - 10٧ 
Vanssia - 10٧
Ventus - 5٧
Dihren - 5٧
Kishan - 5٧

Jak widać, Agonia znów podskoczyła, głównie przez konkurs, w którym uczestniczyła ^^
Jaskier znów obudził się ze wspaniałym dziełem, które naprawdę mnie ruszyło i dałam mu za nie trochę więcej Vigle Vertów - naprawdę, radzę przeczytać jego ostatnią książkę, znajdziecie ją w Blibsztacie ;)
Damon skrobie sobie Vigle Verty od momentu, w którym dołączył do watahy, jest w niej krótko a ma więcej pieniędzy niż niektórzy siedzący z nami od początku xD
Jenna też się obudziła i napisała długie opowiadania do naszego nowego członka - Dihrena - które mi się spodobało, gdyż było nim nieco humoru ^^
A tak po zatym to cała reszta stoi tam gdzie była >.<
Nie zapomnijmy też o naszych innych, nowych członkach, oprócz Dihrena ukazali się między nami - dziki kocur, Ricardo oraz czarny tygrys, Kishan x3
Mam nadzieję, że w następnym tygodniu u wszystkich będę mogła wpisać więcej Vigle Vertów, zaczynają się wakacje, więc będziecie może mieli więcej czasu na pisanie ^^

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)