niedziela, 5 lipca 2015

Wyniki IV i V Ankietki!

Hejo!


Skoro już przy ogłoszeniach jesteśmy to i ja wzięłam się do kupy i postanowiłam w końcu opisać wyniki ^^

Wybaczcie w ogóle, że tak późno (choć i tak teraz mamy małe braki w (was) ludziach ~ wakacje desu), więc pewnie część z osób z grupy docelowej tego nie przeczyta... Ale może nadrobicie jak złapiecie neta >3
Przejdę do rzeczy:
'Jeśli idzie o partnera to...' większość z nas czeka aż coś przypadkowo rozwinie się w fabule! Jak naturalnie! <3
To 7 na 8 osób! (Choć conajmniej jedna z tych 7 (bo 2/8) czasem jednak nie wytrzymuje i zmawia się z twórcą interesującej ją postaci, by ich wilczki jednak się spiknęły).
Dużo z nas ma też tendencję do przeglądania listy postaci i snucia wyobrażeń na tematy oczywiste... Przyznam się, że i ja tak robię, choć i tak nic z tego NIGDY w moim przypadku nie wychodzi XD 
Serio - Nigdy! *^*
Ale nieważne, he he ^^" 
Trochę się zapędziłam... O! Tu mam jeszcze coś ciekawego:
Jedna z naszej ósemki 'poluje' w fabule na upatrzoną ofiarę... Mam nadzieję, że odnosi to dobre rezultaty (jeśli tak napisz - może sama zacznę) ;3
A dwie (tu był taki żarcik ode mnie, ale proszę co wyszło!) stwierdziły, że PRZECIEŻ JEST TRASH! 
No dzięki wam, czuję się doceniona i cieszę się, że Trash zyskuje powoli na popularności (on się nie cieszy, ale ja mam to gdzieś ^^).


Zaś co do żywiołów tutaj zdziwienia w sumie nie było: WYGRAŁ OGIEŃ!

A co wygrał? Poza kolorkami od Leonarda, to tyle, że jako żywioł nie pokaże się na tym blogu <3 
Jak inne z resztą. Bywa.


Choć faktycznie wychodzi na to, że jesteśmy watahą ognia XD

Może to przez fakt, że ogień z tych 4 wydaje się najbardziej nieposkromiony, o największej mocy, dziki i dosyć groźny... Ale też całkiem przydatny.
To to do nas przemawia? (pewnie do każdego, trochę co innego, ale znam osobę, która wybrałaby ten żywioł właśnie przez wzgląd na te cechy >3)


Za to zaskoczył mnie fakt, że pozostałe żywioły otrzymały równo po 3 głosy! o.o

Woda, Powietrze i Ziemia nie byłyby u nas całkiem zapomniane (co z niewiadomych względów bardzo mnie cieszy), ale wszystkie trzy jedynie jednym punktem przebijają popularność ógnia.
Gratulujemy i przepraszamy za brak nagrody!



Dzięki, że przeczytaliście i do następnego! ~



Szalona Dan (Fidela Arbuz)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)