czwartek, 1 stycznia 2015

Moje Wariatki! :D

        Z moich dwóch opowiadań się wywiązałam - na szczęście - i teraz Wam daje polę do popisu, gdyż mnie nie będzie przez parę dni :/
Wysyłać opowiadania można wciąż do mnie, a ja będę je wsatawiać, ale nie będę w stanie ich pisać, więc teraz - po dość długiej przerwie, którą Wam zafundowałam moim zwlekaniem się - macie możliwość wypisania się do woli x3
Nie wiem ile nie będę mogła pisać, ale wciągu pięciu dni powinnam powrócić, jak się pojawię to chcę mieć co czytać i na co odpowiadać, więc do roboty dziewczyny! o.O
Tak w ogóle to chciałam przeprosić za to, że tak długo zajęło mi wstawienie tych dwóch opowiadań, mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone, a ja postaram się uwijać szybciej ze wszytskim w przyszłości - takie moje noworoczne postanowienie ;)

Chciałam też Wam życzyć szczęśliwego nowego roku, żeby nie był on gorszy - a wręcz, by był lepszy - od poprzedniego, pozdawania wszytskich klas, dobrych ocen i przede wszystkim zdrowia - bo bez niego to kaplica - a na ostatek - DUŻO WENY! :D

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)