niedziela, 4 maja 2014

Vigle Verty!

Witajcie! x3
Nadszedł dzień rozdania Vigle Vertów za aktywność na blogu, interesujące opowiadania oraz napisane książki ;):

Jaskier - 25٧
Lilly - 10٧
Agonia - 10 ٧ 
Jenna -
Hakai -

Jak widzicie - prowadzi Jaskier, który już pierwszego dnia stworzył "Balladę o Jednorożcu" i napisał później opowiadanie, które bardzo mi się spodobało xD
Za nim idę łeb, w łeb Agonia z Lilly, a na trzecim miejscu jest Jenna, której wilczek mnie bardzo zainteresował ^^
Sobie nie wstawiłam oczywiście nic, gdyż od momentu powstania bloga, nie wstawiłam ani jednego posta z opowiadaniem, z powodu braku czasu, jednak mam nadzieję, że od przyszłego tygodnia jakoś to będzie i uzbieram nieco V.V ^^"

Sin of Sorrow >:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)