niedziela, 11 maja 2014

Vigle Vert! :D

Jestem w sumie zadwolona z tego tygodniowego wyniku ^^
Prawie każdy zarobił parę groszy na swoje konto - nawet ja! o.O
Chociaż moja koleżanka Alfa troszeczkę mało się stara i jakoś od dłuższego czasu od niej nic nie słyszę -.-"
No, ale co poradzić, macie mnie i muszę Wam do szczęścia jakoś wystarczyć xD
A oto i wyniki z ostatniego tygodnia:

Agonia - 75٧ 
Jaskier - 35٧ 
Lilly - 10٧ 
Jenna - 5٧ 
Andromeda - 5٧ 
Hakai - 5٧ 
Zafiro - 0٧ 

Agonia, póki co, ma najwięcej, może się to niektórym wydawać dziwne, ale już tłumacze dlaczego ^^"
Otóż napisała dwie książki - które znaleźć możecie w "Biblsztacie" - podsunęła mi genialny pomysł z zakładką "Postacie Poboczne", no i napisała parę opowiadań z Jaskrem, w których momentami wybuchałam śmiechem ^^
Jaskier za to dostał swoje Vigle Verty za ciekawe opowiadanie, których jednak było troszeczkę za mały, by dogonić Agonię - mam nadzieję, że to nadrobisz, poeto ;)
Jak widać, w końcu ruszyłam się z opowiadaniami i napisłam jakiś pos xD
Chociaż z lekkim opóźnieniem, czym zaprzepaściłam szanse Andromedy i Zafiro na zdobycie ich większej ilości, jednak jakoś to razem nadrobimy x3

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)