poniedziałek, 7 lipca 2014

Vigle Verty! x3

Tym razem miałam co zmieniać w Vigle Vertach, gdyż niektórzy z Was wzięli się do roboty x3

Agonia - 145٧ 
Jaskier - 110٧ 
Damon - 70٧ 
Andromeda - 55٧
Jenna - 45٧
Surej - 45٧
Essi - 35٧
Hakai - 30٧
Kishan - 20٧ 
Zafiro - 20٧
Felina - 15٧
Vanssia - 15٧
Dihren - 15٧
Lilly - 10٧ 
Ventus - 5٧

Jak widać Jaskier siedzi Agoni na ogonie jeżel chodzi o V.V, jeszcze pare swoich utworów - które musicie przeczytać! o.O - mi wyśle i wskoczy na pierwsze miejsce x3
Nasz złotooki agresor też nieźle sobie radzi z finansami ^^
Za nim dziewczyny, które skrobią sobie powolutki po trochu pieniędzy, potem chłopacy, którzy jakoś nieruszają się z miejsca w zawrotnym tępie, ale jakoś im idzie xP
Tuż za Zafiro nasza nowa członkini - Felina, która jak na nowoprzybyłą całkiem sobie radzi, jednak nikt nie chce odpowiedzieć na jej opowiadanie, więc proszę, aby ktoś to w końcu zrobił i mnie wyręczył, gdyż aktualnie jestem nieco zajęta :/
Na szarym końcu czwórka, która jakoś od bardzo dawna nie dostaje żadnych Vigle Vertów, co dla mnie jest nieco podejżliwe! o.O
Mam nadzieję, że ta Leniwa Czwórka postara się przez ten tydzień i będę Wam mogła coś dopisać ;)

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)