środa, 9 lipca 2014

Konkurs! x3

Usiłowałam wymyśleć jakiś ciekawy konkurs, jednak - jak już niektórzy wiedzą - moja głowa nie jest stworzona do wymyslania konkursów ^^"
Zasięgnęłam więc po radę do Andromedy oraz Jaskra, myślałam, że uda mi się zlepić ich dwa pomysły w jeden, ale dali takie odzielne propozycje, że nijak nie wiedziałam jak je zlepić -.-"
Postanowiłam dzisiaj wykorzystać pomysł Jaskra -gdyż przesłał mi go jako pierwszy - a pomysł Andromedy następnym razem x3
A oto i treść konkursu:

Trzeba obmyśleć hymn watahy! :D

Może być to:

- Piosenka z internetu - choć wolę nie ^^"
- Wiersz.
- Piosenka

Mam nadzieję, że nasi ukryci poeci będą mieli parę fajnych pomysłów x3

Nagrody:

Nawet do 50 Vigle Vertów
Eliksir Szczęścia

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)