czwartek, 3 września 2015

Jenka Atakuje!

No i kolejne dziełko do naszej galerii x3


"        No, moi drodzy Wariaci. Oto kolejny ołówkowy Wariat - Andromeda! Ponieważ idę raczej według rangi, potem może jakoś inaczej jak mi się rangi skończą, to nasza samica alfa jest druga w kolejności. Dosyć długo ją rysowałam, kręciłam, wzdychałam, modliłam się, przeklinałam, a nawet złamałam ołówek - wyszło jak wyszło. Tommy, przepraszam z góry jeśli nie podołałam zadaniu, ale może jak skończę caaaaaaaaaaaaaaałą serię - co mi trochę zajmie - to poprawię te rysunki, które nie wyszły najlepiej. Mam nadzieję jednak, że nie jest tak makabrycznie jak mi się wydaje i co... Tyle chyba, liczę, że następny - to jest Blindwind - będzie wyjdzie lepiej ;)"

Niestety nie umiem tego obrócić, żeby było dobrze, więc musicie zdzierżyć, że jest krzywo ^^"



~Andromeda


4 komentarze:

  1. Art Andromedy faktycznie tylko wydaje się prosty do narysowania, jednak trochę pracy przy nim jest, ale mimo wszystko uważam, że całkiem dobrze Ci wyszło. Bardzo mi sie podobają uszy - mają naturalny kształt oraz są ładnie pocieniowane. Oko mimo tego, że wydaje mi się być ciut za nisko wyszło Ci całkiem trafnie, kształtemm jest bardzo zbliżone do oka prawdziwego wilka x3
    A tak ostatnio się zastanawiałam - może prościej Ci będzie rysować Wariatów, jeżeli nie będziesz się starać ich uchwycić tak jak są na Art'ach tylko narysujesz je swoją własną kreską? Może wtedy będzie Ci łatwiej narysować je tak jak chcesz :)
    Ale oczywiście to tylko propozycja i moje głośne myślenie ^^
    Podoba mi się Andromeda i nie mogę się doczekać Blindwind x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymmmm, w sumie wiesz że też o tym myślałam? I chyba tak będę robić :) A co do Blind, to powinnaś ją dostać jeszcze dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to, jak pocieniowałaś Andromedę. Faktycznie, tak jak mówiła Ania, jej art tylko wygląda na prosty, a w rzeczywistości jest naprawdę trudny i wymaga dużo pracy (i temperowania ołówków x3), ale tobie udało się stanąć na wysokości zadania ^^
    Bardzo podoba mi się jej oko, ale sam pysk też jest bardzo ładny. Ja nigdy nie umiałam rysować wilków, więc bardzo podobają mi się twoje prace.
    ~Powodzenia w dalszym rysowaniu! x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay, dziękuję ;) Telefon mi się rozładował więc Blind będzie z lekkim opóźnieniem ale dzisiaj, mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)