poniedziałek, 7 września 2015

Jenka Atakuje! Ponownie... o.O

"Heh, a oto i jest!
        Tamtatrararararammm! Proszę o czerwony dywan i dwóch dżentelmenów po bokach, bo oto i jest - Blindwind!
No, muszę Wam powiedzieć, że jestem z niej serio dumna! Wyszła mi, moim skromnym zdaniem XD, na serio giteskowo :D
Choć rysowanie jej nie było zbyt łatwe, to bardzo przyjemne. Nad ułożeniem naszej Betty musiałam trochę popracować bo zawsze mam problem z łapami ale jest. Łapy nadal nie satysfakcjonują mnie jak trzeba, ale pomińmy ten szczegół -.-
Bardzo mnie jara pysk i grzywka, tak jakoś... Jakoś po prostu XD
No, ale powiedzcie mi co uważacie bo ja sie jaram sama swoim rysunkiem, a tu miało być SKROMNE ZDANIE. Ech, ja i skromność oraz rysunkowa Blind nie idziemy widocznie ze sobą w parze -.-

Ach, i następna będzie Alva, choć już się boję co zrobię z plecami przy jej rysowaniu :X"

~ Blindwind


8 komentarzy:

  1. Też zawsze mam problem z łapami ;-; Chociaż ja w ogóle wilka nie umiem narysować. Jak się postaram to wszystko mi wyjdzie, ale nie wilk. Chciałabym sobie w końcu własny art dla postaci narysować i kicha -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja wersja Blindwind x3
    Chociaż muszę przyznać, żeś mi ją trochę pogrubiła XD
    Jednak grzywka, uszy oraz oczka mnie bardzo zadowlalają, super Ci wyszły, wraz z ogonem x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, wiem, grubo wygląda, ale to dlatego że leży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - fałdki się po trawie rozlały XD

      Usuń
    2. Blind się rozpływa?! O.o Trzeba ją posklejać z powrotem, i to zaraz!
      Dzwonimy po Kam, Lirę i Dankę XD

      Usuń
    3. Nie zapomnij o Trash'u! Ktoś musi patrzeć! Inaczej nie wyjdzie XD

      Usuń
    4. Święta racja! Cholercia, trzymaj się Wind! Renji nas ukatrupi jak coś zmaścimy XD

      Usuń
    5. Te! Renji! Zapomniałam o nim w ogóle XD

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)