sobota, 19 września 2015

Wyniki I Ankietki ,,Popularnościowej" - Ogólnie Najfajniejsza Postać!

Hejo!
Z opóźnieniem, bo z opóźnieniem, ale w końcu się za to biorę - podsumowanie pierwszej ankietki z całkiem długiego (tak przynajmniej planuję) cyklu traktującym o różnych cechach postaci ~
Bycie ,,ogólnie najfajniejszym bohaterem" dałam na pierwszy ogień i oto co wyszło:
Wilczki (i nie wilczki) zostały podzielone na cztery obozy: te bez głosów, te z jednym głosem, z dwoma oraz na Trash'a, który jak zwykle postanowił zostać na uboczu w pojedynkę i cieszyć się samotnością ~
I tak oto:!

Obóz Białych (czyli tych, którzy nie otrzymali głosów) składa się z:
1. Hakai
2. Alvy
3. Aspen
4. Bran
5. Marceliny
6. Dean'a
7. Finn'a
7. Zafiro
8. Estery
9. Rex'a

Nie dostaniecie od nas nic, poza zapewnieniem, że ''ogólnie najfajniejsi'' czy nie i tak Wariaci bez Was to nie to samo, a w następnych ankietach może to Wasze cechy wiodące zostaną wyróżnione ^^
Nie przejmujcie się więc tą perfidną klęską i tym, że Wam o niej perfidnie ciągle przypominam x3! Będą następne ankiety i na pewno także Wasz czas nadejdzie - zwłaszcza, że parę z wyżej wymienionych osób nie zdążyło nam się zbytnio w fabule zaprezentować ~ 

Obóz Żółtych (każdy z członków otrzymał po jednym głosie):
1. Andromeda
2. Canay
3. Chris
4. Leonardo
5. Finn (dobra, przyznaję i nie będę ukrywać - może miałam zaćmienie umysłowe, że wcześniej nie oddałam na niego głosu, ale teraz nie mogłam tego tak zostawić więc korzystając z moich przywilejów oddałam na niego spóźniony głos XD)
6. Raphael
7. Kami

Wy, którzy zostaliście wyróżnieni jednym głosem dostajecie w bonusie po 10 VV i mój wesoły grymasik. Cieszcie się chwilami sławy i tym, że Wiewióra będzie miała więcej liczenia (nie uprzedziłam jej o małej nagrodzie pieniężnej jaką postanowiłam wam zaserwować w tej ankietce ^^") ~

Obóz Czerwonych (osoby z 2 głosami!):
1. Blindwind
2. Angel
3. Dania
4. Jenna
5. Maura
6. Brego
7. Jaskier
8. Varen
9. Lira

Gratuluję i cieszę się, że i w tej grupie znalazło się dużo osób (więcej niż w żółtej!). Jeżeli ktoś jest zaskoczony, że widzi tu swoją postać (hmm, głównie dziewczyny~) to, że tak powiem ,,shut up and enjoy XD" Każdy bohater dostanie bonusowe 15 VV i brawa w pakiecie (chyba, że ktoś pragnie otrzymać także sokowirówkę bez sznurka firmy ,Wielki Cyc' - może kojarzycie ją z jakiejś mojej ankietki czy komentarza... Tak czy siak zostało mi ich trochę na stanie, można brać i zamawiać ~)

Obóz Zielonych Zielonego (3 głosy!):
1. Trash










...
Mam mówić JAK WIELKA jest moja duma oraz niedowierzanie? XD
Oczywiście nie powiem bym z mojego ościstego panikarza nie była zadowolona, ale nie sądziłam, że wygra on w tej ankiecie :'3 (Wybacz mi stary ~)
Tak czy siak jak na ironię pozostał tu całkiem sam i jako jedyny otrzyma dodatkowe 20 VV oraz brawa i ziemniakiem w głowę (taki bonusik), a także nagrodę specjalną - znaczek przy imieniu!

 Mam nadzieję, że uda mu się popisać jeszcze w jakiejś ankietce, a tymczasem żegnam Was i zapewniam, że niedługo zrobię kolejną ankietę z tej serii x3 (nadal wiszę Wiewiórze głosowanie na najatrakcyjniejszych... ^^")

~ Fidela Arbuz 

32 komentarze:

  1. Fidela, przyznaj szczerze: Kto nie lubi Trash'a? XD Wiedziałam, że będzie pierwszy i gratuluję x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz jeszcze sokowirówki? Dobra! Biere jedną, a co XD Dostawa do domu, pudełko z kokardką gratis ^^"

    A teraz tak na serio, gratuluję Trash'owi wygranej (choć nasz Jeżozwierz chyba nie wiwatuje z nami o.O). Gdy tylko zobaczyłam ankietę to wiedziałam, że Husk wygra i kierując się wielką sympatią, jaką darzę tą trzęsącą się galarekę, również oddałam na niego (zasłużony) głos ^^ Moje gratulacje!
    Ale tę sokowirówkę i tak dostanę >3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *galaretę; głupia autokorekta *^*

      Usuń
    2. Dzięki Wam, ale nie - naprawdę nie spodziewałam się, że Trash zajmie 1 miejsce o.O - Jestem Wam jednak tak szalenie wdzięczna za głosy i waszą sympatię do tego jeżyka, że aż sypnę wam mandarynek do nowych sokowirówek! <3
      I naprawdę nie wiecie jak się cieszę, że Husky jest tak lubiany! ;u;

      Usuń
    3. Ty to się możesz ciszyć, krzyczeć, klaskać, wiwatować i petardy odpalać. Gorzej jak to Trash zniesie o.O Chyba nie przywykł do tak wielkiej publiki.
      Ale co tam! I tak go wytarmosimy za te ostre kłaki x3

      Usuń
    4. Myślę, że on jest ostatnim, który by się cieszył z takiej wygranej XD
      Pewno uznałby te wiwaty za wstęp do złożenia go w ofierze i zwiał ~ Oczywiście o ile by mu się udało XD

      Usuń
    5. Nie zdąży. Tesla go dorwie i razem z Angel przywloką go z powrotem za tylne łapy x3

      Usuń
    6. Cholera, dwoje kurdupli udaremni ucieczkę dorosłemu (dobra, podrośniętemu) wilkowi *^*
      A najlepsze, że on wcale nie będzie umiał się przeciwstawić XD

      Usuń
    7. I tutaj popełni ogromny błąd. Zaciągną go za sobą jak przerośnięty, nieruchomy manekin i nie puszczą, do póki znów nie wróci do watahy. Prosto w łapy pozostałych Wariatów ^^"

      Usuń
    8. Kurczę, ale fajnie - ja się cieszę, że on jest taki popularny, podczas gdy on chciałby żeby się od niego w końcu wszyscy odczepili XD Zauważam niebezpieczne upodobanie do znęcania się nad własną postacią ~

      Usuń
    9. Wiewiórze to Ty wisisz - sokowirówkę z poprzedniej ankiety krętaczu jeden! Zamawiałam i co? I nie ma! A czekam do dziś i nie mam jak sobie soczku zrobić *^*'
      I kalkulator chcę w zestawie knowaczu Knurze Ty o^O
      I choć Trash'owi gratuluję to ubolewam, że nikt nie lubi mojego Reksia - on to Wam zapamięta >.>
      Ale muszę przyznać, że jedenocześnie współczuję temu jeżowi - to wszystko faktycznie zaczyna brzmieć ja jakiś Wariacko-Satanistyczny rytułał XD

      Usuń
    10. Powtórka z Jaskrem i Leo? XD Podejrzewam, że gdyby w tamtym momencie Jaskier posłuchał lisa to pobiegli by z powrotem do watahy i wierszoklecie dziób by się nie zamykał. Pewnie dodałby jeszcze, że to jego próbowali złożyć w ofierze, a Leośkowi ogon chcieli odciąć! O.o
      ...
      Ciekawe co by sobie wtedy Hakai pomyślał? XD

      Usuń
    11. Nie dostarczyli sokowirówki powiadasz... A JESTEŚ PEWNA, że z rąk dostawcy nie odebrał jej może przypadkiem Kubuś? (Tak się zastanawiałam dlaczego potwierdzenie odbioru zostało podpisane podarciem ów dokumentu...)
      Swoją drogą... co on zamierza w niej miksować? ^^"""

      A Rex nie został uznany za ,,ogólnie najfajniejszego", bo to agresywny sztywniak jest co wszystkich po kolei pragnie rozwalić (poza swoim własnym mini-stadkiem XD). Ale będą też ankiety, w których i on uzyskać będzie mógł wysoki wynik... BUHAHAHA >D
      *Może w głosowaniu na najatrakcyjniejszego? ~ Głos Liry już ma w kieszeni ~*

      O, Jaskra i Leo zapraszam, zapraszam - nie godzi się, by cała uwaga zwrócona była tylko na ościastego x3 *W sumie coraz bardziej kojarzą mi się z takim ''trio-do-obijania-i/lub-uciekania''* Muszę jeszcze kiedyś Trash'a wrzucić w ich towarzystwo, tylko może w bardziej sprzyjających okolicznościach x3

      Usuń
    12. Obawiam się, że dla Trash'a chyba nie znajdziesz czegoś takiego jak "sprzyjające okoliczności " o.O

      Usuń
  3. Kubuś ma sokowirówkę?... O^o"
    Jest źle! Jest bardzo źle! Dałaś mu broń zagłady nic mi o tym nie mówiąc?! A ja się zastanawiałam dlaczego z okolicy poznikały wszystkie koty...

    Słyszysz to co ja, Reksi? Uznali cię za sztywniaka, *^*"
    A z ciebie taka żartobliwa dusza towarzystwa - Jaskier potwierdzi moje słowa o.O
    Ale nie bój nic, gotuj się do następnej ankiety x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Jaskier potwierdzi" - tylko powiedz mi w jakim sensie XD

      Usuń
    2. Jaskier *wymamrocze* potwierdzenie przyciskany za gardło do ściany XD

      Usuń
    3. Tak prawdopodobnie będzie XD
      Kurde, znowu się znęcam nad swoimi postaciami 0-0

      Usuń
    4. Tym razem Rex zdążył Cię wyręczyć, spokojnie ;3

      Usuń
    5. Zastanawiałyście się może kiedyś nad założeniem "kółka dla sadystów"? Mogłybyście dorobić się niekrótkiej listy członków (~ja też się piszę!) x3

      Usuń
    6. Specjalizacje klanów: Wojownicy, łowcy, szpiedzy, artyści, sadyści x3 Rozkład dnia: 7:00 śniadanie ze szczeniaczków (żywych!), 10:00 poranna ,,przebieżka" za słabszym kolegą, 12:00 przedobiadowe dręczenie miejscowego wierszoklety, 14:00 rzucanie z opaską na oczach ostrymi przedmiotami do związanego celu, 16:00 zastraszanie dla odrobiny wytchnienia, 18:00-7:00 czas na odpoczynek i sen po ciężko przepracowanym dniu

      Usuń
    7. Tak!!!! Ja chcę! Ja chcę! Reksi! Mamy nowe powołanie! Szykuj się na Alfę i przekonuj do ludzi - zakładamy klan! XD
      Choć znając życie nawet jego członkowie nie będą mieli łatwo x3

      Usuń
    8. Tia... już widzę Dan i Blind, które próbując ratować biedne ofiary Klanu Sadystów niechcący rozwalają im łby, spychają z niewidzialnych mostów i (upsik) chcąc sprawdzić ich przytomność CIUT za mocno dźgają delikwentów kijem...

      Usuń
    9. Blindwind ma prawo niechcący zrobić komuś krzywdę! Jest ślepa, więc pewne zboczenia z dróg i zbyt duże włożenie siły w coś może być u niej wytłumaczalne! XD
      Gorzej z Danką, ona takiej przykrywki nie ma - ona otwarcie i bez skrupułów jest Rudą Wiedźmą x3

      Usuń
    10. Ona jest PRZESŁODKĄ i NIEWINNĄ Rudą młodą Wiedźmą x3 Wszystkie jej destrukcyjne moce wypływają z nadmiaru energii i chęci pomocy x3

      Usuń
    11. Tiaaaa... Pomocy! ^^
      - Ej potrzebujesz pomocy, stara babuniu? Pozwól, że przeprowadzę Cię przez ten niewidzialny most!
      O trach! Podłoży babci niechcący nogę o.O

      Usuń
    12. Tiiaaa... Nie chcę nic mówić, ale moja wspaniała rodzina nazywa mnie Rudą Wiedźmą. XD

      Usuń
    13. Shit, muszę uważać na to co mówię, bo zaraz ktoś zbyt serio weźmie moje słowa *^*"

      Usuń
    14. Nie, jest w porządku ;) Ja akurat mam dystans do siebie i bywa nawet że sama po sobie jeżdżę xD

      Usuń
    15. To dobrze, rozmowy z Fidelką mnie trochę rozpuściły i czasem zapominam, że nie wszyscy mają dystans ^^"
      Ale kim byłaby Wiewióra, gdyby czegoś głupiego nie palnęła XD

      Usuń
    16. Łysym kretoszczurem >3

      Usuń
    17. Dziękuję za podsumowanie x3

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)