sobota, 19 września 2015

Nowa praca do Galerii ~

Hejo!
Tym razem w końcu i ja postanowiłam coś wstawić x3 Co prawda ta praca z blogiem ma to tyle wspólnego, że postać przeze mnie narysowana jest wilkiem, ale ciii ~
Robiona była na kompie i muszę wam się przyznać, że rysowanie na tablecie nadal wychodzi mi o wiele gorzej gorzej niż na kartce... Za to mogę pobawić się kolorami x3
Mam nadzieję, że wam się spodoba ^^:


Waderka ma ok. 3 lat, z resztą... Napisałam to także tu - DeviantArt Fidelki ^^
Nie ma to jak reklama na blogu, nie? >3
Choć dopiero zaczynam na poważnie oswajać się z tabletem to tak na przyszłość - uczę się rysować szczeniaczki - może gdy moje postacie już, ekhm... Znajdą sobie połówki to sama się zaopatrzę w potrzebne dzieciątka >3
Taki przynajmniej mam zamiar XD

23 komentarze:

  1. Nim Twoje postacie znajdą se te połówki Ty już dawno zdążpysz sie stać Alfą i Omegą w tej dziedzinie, więc soko luz, będzie dobrze x3
    A co do waderki - jest to moja Twoja (tak wiem, logika powala w tym zdaniu XD) najbardziej ulubiona postać ^^
    Bardzo mi się podobają dobrane kolory wilka i realistyczna mimika twarzy ^^
    Tło też jest śliczne i choć jest nadzwyczaj zimne i nieprzyjazne (szczególnie jak na Twój styl o.O) to bardzo ładnie się to wszystko komponuję :3
    Ale mimo wszystko mam wrażenie, że Twoje postacie trochę za bardzo zlewają sie z tłem, że kreska postaci jest za mało wyraźna przez co wręcz wilk "wtapia" się w tło - choć na tym obrazku akurat to nie przeszkadza i w sumie ładnie pasuje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam właśnie wrażenie, że mi postacie ZA BARDZO odstają od tła...a więc cieszę się, że Ty uważasz inaczej XD
      Bo przyznaję - kontury z jednej, mocnej kreski to zdecydowanie nie moja bajka xD

      Usuń
    2. Jak tam chcesz, dla mnie taka postać wydaje się zawsze deczko rozmyta i traci na wartości, ale w tym przypadku pasuje to do Waderki i jest ładnie - ciekawi mnie tylko, czy doprowadzisz ten styl do tego fajnego stopnia, gdzie większość Aktów będzie mi się tak podobać jak ta (choć znając Ciebie pewnie już zaczynasz to robić XD).
      W sumie zaciekawił mnie Twój styl, jest taki kompletnie inni od mojego, w którym postać musi być wyraźnie na pierwszym planie ^^

      Usuń
  2. Też masz tablet graficzny?! O.o
    MÓJ TY ARTYSTYCZNY BRACIE! Też się cały czas do swojego przyzwyczajam x3 Może podeślę jedną pracę z kompa. Teraz rysuję Zoruę i Zoroarka z pokemonów (gry, nie serialu) i idzie mi zajebiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny, a ja niedawno dodałam sobie na konto jednego Umbreona! (Serialowa wersja ;3)
      Mrok rządzi >3

      Usuń
    2. Dokładnie! x3 Na następny cel biorę Lunario <3 Później MOŻE Chikoritę i Meganium, bo mi dupę w grze uratowały niejeden raz. A, no i oczywiście Umbreona

      Usuń
    3. Ja zastanowię się nad Riolu, ale tak to na cel chyba wezmę Absol'a... Chociaż Luxray też kusi ^^ Ostatecznie jednak pojęcia nie mam XD
      Może padnie na Pichu ~

      Usuń
    4. Na Pichu jestem ostatnio śmiertelnie obrażona *^* Walka z Warturtle'm, przeciwnik ma jeden hp, nie ma więcej poków tak jak ja, Pichu po jednym ciosie też by padł, ma ostatni ruch...i spudłował -,-

      Usuń
    5. O nieźle - faktycznie można dostać focha XD
      Ale ja tam zazwyczaj im wybaczam ~
      Z tym, że w żadnej grze chyba jeszcze nie miałam Pichu (zawsze trafiałam na te gdzie były dostępne dzikie Pikachu). Ogólnie najbardziej lubię te pokemony, które mają dwie ewolucie i to bez kamieni (a najgorsza i tak jest wymiana), choć mam paru ulubieńców z jedną ewolucją ~ Jednak rzadko używam 'baby' pokemonów (jak pichu, cleffa) bo są strasznie słabe, a ich druga ewolucja zazwyczaj potrzebuje kamieni...
      Tak czy siak w tej chwili po prostu nie chcę się porywać na bardzo skomplikowane poki i stąd pomysł na Pichu XD (Jeny, nintendowcy atakują XD)

      Usuń
    6. Dlatego moim ulubieńcem jak na razie jest Zoroark x3 Co prawda ma tylko jedną ewolucję ale nie potrzebuje kamienia by z ,,słodziaśnej" Zoruy ewoluować w złodupnego mistrza iluzji ^^

      Usuń
    7. Wy serio macie manie robienia czatu z komentarzy i to do tego kompletnie nie na temat posta XD

      Usuń
    8. Bywa XD Wybacz, następnym razem już się tak nie zapomnę.

      Usuń
    9. Co ględzisz Wiewióra - na czacie nie da się napisać długich wiadomości XD Czat jest po to by narzekać na ciągle zmieniającą się ilość osób i planować na nie łowy XD
      A o pokemanach nigdy dość ~ RAICHU ;3
      Choć fakt - ktoś mógłby (nie żeby ja... mi nie wypada) napisać coś więcej na temat pracy XD

      Usuń
    10. I jeszcze a propos komentarzy nie na temat to nie chcę Wam przypominać co zrobiłyście pod 'Dzikimi Klonami'! To dopiero burdeliszcze, pod postem to zawsze pół biedy, a Wy zaczęłyście w zakładce o zaległościach pisać XD Wy paskudy jedne ~

      Usuń
    11. Na mnie nie patrz! Ja się zajmowałam sprawami czysto klanowymi (czyli pytaniami o dołączenie). To Wiewióra mnie upomniała o opo *^* Ściągasz mnie na złą drogę XD

      Usuń
    12. Ja się tylko pytałam od Bran i Czerwone Kruki, zdrajco jeden! Najpierw burdeluje ze mną, a potem zwala! *^*"
      Jak jam Raichu to Ci zaraz tak strzelę, że Pikachu się będzie mógł schować! O.o

      Usuń
  3. Ale żeście się rozgadały. O.o
    No to ja może coś o pracy Fidelki napiszę, bo jednak tego post dotyczy ^^"
    Bardzo podoba mi się mimika twarzy wadery i kolor jej futra, choć miejscami może i mogłoby być trochę bardziej "wyraziste" tzn. Aby nie zlewało się w całości z tłem. Chociaż, jeśli mam być szczera to do tej pracy takie "ziewanie się" nawet i pasuje x3
    Śliczne, śliczne uszy! ~
    Pierwsza rzecz, jaka od razu rzuciła mi się w oczy to tło. Bardzo pomysłowe, choć nie wiedzieć czemu bardziej lubię tą ciemniejszą część krajobrazu. Nie wiem czy chce ci się słuchać moich "przemyśleń", ale i tak je tutaj napiszę x3
    Nie wiem czemu, ale obrazek kojarzy mi się trochę ze światem. Mam na myśli życie, które dzielimy na proste kategorie dobra i zła. Oczywiście ta jaśniejsza część to dobro, a ciemniejsza zło. Wadera, którą narysowałaś zdaje się żyć na krawędzi i balansować między tym, a tamtym światem. Co ciekawe, jej głowa zwrócona jest na tą kolorową stronę, ale zdaje się spoglądać na nią z powątpieniem. Jakby nie była do końca pewna, czy dobro które tam się ukrywa, rzeczywiście jest prawdziwe. Czy tamten świat dobra tak bardzo różni się od zła? Czy istnieją w ogóle takie pojęcia jak "dobro" i "zło"? Czy nasz świat jest tak prosty, że możemy dzielić co tyko i wyłącznie na tak oczywiste kategorie? Myślę, że owa wadera nie znalazła jeszcze odpowiedzi na te pytania... I zapewne dlatego żyje między dwoma krainami.
    No, i koniec (tych lekko dołujących i filozoficznych) przemyśleń x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ostatnia część twojej recenzji przypomniała mi jedno opowiadanie z Wiedźmina pt ,,Mniejsze Zło" O.o

      Usuń
    2. Wiem, też o tym pomyślałam xD

      Usuń
    3. ,,Wybieraj bratku. To zło lub tamto, większe" x3

      Usuń
    4. Dzięki Ci wielkie Niebieska Buntowniczko, bardzo się Cieszę, że aż tyle udało się Tobie napisać o mojej pracy x3
      Porównanie bardzo ciekawe i trochę z tym 'dobrem' i 'złem' masz racji - ogród za jej plecami instynktownie podzieliłam na część jasną i ciemną, choć jak widać każda część z osobna wydaje się jej nie do końca odpowiadać. Tak jakby to miejsce jako całokształt nie było bezpieczne, nie zależnie od tego po której stronie się znajdujesz (choć ta czarna strona jest nieco groźniejsza).
      Dodatkowo zauważ tą niebieską wstęgę z plam, która z jednej strony oplata waderę. Początkowo były dwie takie - niebieska wychodząca ze strony ciemnej i czerwonawa wychodząca ze strony jasnej - ostatecznie czerwoną usunęłam ze względów kompozycyjnych, ale chyba wiesz o co chodziło ;3 Obie te strony mogą się między sobą przeplatać x3
      To jednak był jedyny zamysł jaki miałam - pierwszym elementem tła w ogóle były te 3 niebieskie plamy po lewej stronie - w moim zamyśle lustra/portale/lampy, a reszta miała być do połowy oświetlonym korytarzem, po którego drugiej stronie też znajdowały się owe lustra/portale tyle, że ciemne, jakby zgaszone. Potem pojawiły się krzaczki (żywopłot) i niebo i ostatecznie postawiłam na otwartą przestrzeń ograniczoną jedynie tymi 'portalami'. Jakie kto ma z czym skojarzenia - proszę bardzo dowolność pełna, nie na darmo nie lubię przymusowej interpretacji obrazów czy wierszy, bo każdy i tak myśli co innego XD
      Choć jak dla mnie sama wadera pomimo swojej miny bardziej pasuje do 'niebieskiej' części - i pewnie ostatecznie właśnie tam się znajdzie. Jako ciekawostkę mogę dodać, że jeżeli rozwinę jej historię to ona w tym ogrodzie będzie czegoś/kogoś konkretnego szukać, a jej celem będzie potem opuszczenie tego miejsca. Ech, dostałam kopa weny przez to, a muszę się biologii nauczyć! XD

      Usuń
    5. Niebieska Buntowniczka? Hella Yeah! XD
      (dobra, dajcie mi chwilę by nacieszyć się nowym przezwiskiem i do Was wracam).
      No i jestem. Fajnie, że ten rysunek nie jest końcem historii o waderze, żyjącej między światami. ^^" Jak nie masz nic przeciwko takim interpretacją to ostrzegam- będzie ich więcej x3
      Po tych wszystkich latach interpretacji obrazów, wierszy, piosenek, rzeźb i wszelkich artystycznych dzieł.. . Żebyś słyszała jak interpretowałam sztukę nowoczesną. Masz taki "Czarny kwadrat na białym tle" i teraz mów o co w tym wszystkim chodzi XD
      A tak W ogóle to Fidelo, motylico jedna! (znudziło mi się nazywanie Cię arbuzem xD) Ucz się biologii, a nie za Internety się bierzesz. Chociaż sama tak robię, ale ciiiicho sza...

      Usuń
    6. Te, te, te, te! O.o
      Nie pozwalaj se! "Hell Yeah!" jest moje, nie przyzwyczajaj się i znajdź sobie swoje powiedzenie! XD
      Kradzieju Ty o.O
      I jeżeli chodzi o takie interpelację... Nie lubię ich i nigdy nie wiem co powiedzieć póki się nie namyślę, ale też Ci kiedyś takie coś walne x3

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)