sobota, 5 września 2015

Drake Po Przeróbce x3

Hejao! Kojarzycie jeszcze Drake'a? Mam nadzieję, że tak, a jak nie to migiem zaglądajcie do Galerii odświerzyć pamięć...
.
.
.
.
.
.
.
.
Już? Kuleczki się zdeżyły i przypomnieliście sobie tego przystojniaka? Dobrze x3
Otóż wpadł mi do głowy pomysł... Ulepszenia tego miłego pana ^^
A przez to, że swego czasu bawiłam się trochę w cieńkopisy i cieniowanie (oraz kredeczki) postanowiłam zaryzykować i zrobić na nim mały eksperyment. Nie wiem jak Wam, ale mi się wydaje, że nie jest gorzej i wyszło całkiem fajnie  :3
Przynjamniej ja nie żałuję, że nie zostawiłam tej pracy ołówkiem narysowanej tylko coś z nią zrobiłam, choć przyznam się bez bicia, stracha miałam jak nic, że schrzanię to po całości XD
Bez większych wstępów, wszystko co ciekawe i warte wspomnienia uwieczniłam w poprzednim poście o nim, więc przejdźmy do sedna:



I tak, wiem, jakieś opowiadanie by się tez jakieś przydało ode mnie (ale nie ukrywam, że od Was również (Nyan)) ale na to jeszcze przyjdzie czas ^^"

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)