niedziela, 18 października 2015

Pytanie z serii CBBG od Fidelki

Tak, wpadło mi to do głowy, gdy rozmawiałam z Wiewiórą - chciałam jej je zadać, ale pomyślałam ,,A czemu nie rąbnąć nim wszystkich wariatów?!"I oto piszę do Was teoretycznie mało istotne, ale bardzo mnie ciekawiące zapytanko:

Gdyby jedna z postaci z bloga mogłaby zostać Twoim kompanem w realnym świecie (z zachowaniem wyglądu i możliwością 'ludzkiego' porozumiewania się z nią) to którą byś wybrała?
Załóżmy, że byłoby to w naszym świecie normalne i nikogo taki zwierzak by nie dziwił - siedział by z nami w domu, chodził z nami do szkoły i ogólnie żył by u naszego boku pomagając nam lub nam przeszkadzając.
To kto zostałby waszym kompanem? x3


5 komentarzy:

  1. Hm... albo wzięłabym coś ze skrzydłami żeby na tym latać, czyli Brega abo As. Albo coś małego żeby zawsze było obok czyli Angel albo Jen :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... mamy wybierać ze swoich postaci, czy tak ogólnie ze wszystkich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze wszystkich - co będziemy skąpić >3

      Usuń
    2. Oh, jak milutko x3
      Specjalnie dla was mogę się rozpisać. A co mi tam! ~

      Usuń
  3. Po namyśle to jedyny wariat jakiego bym wzięła to Jaskier. Proszę się tylko nie obrażać, że nie wybrałam cudzej postaci! Po prostu uwielbiam tego swojego Zachrypniętego Bażanta i choć zapewne strasznie by mnie czasem denerwował to jest to warte swojej ceny. Dla mnie (mającej w szkole etykietkę artystki i pupilka pani od polskiego) byłby to idealny kompan. Już sobie wyobrażam jak daję mu do sprawdzenia pracę na polski XD Chociaż wyczuwam walkę o to kto śpi na łóżku, a z żadnym wilkiem nie najlepiej zadzierać. Owszem, Jaskier to nie fighter, ale trochę waży i ciężko było by zwlec go na podłogę ;-;

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)