środa, 14 października 2015

Nowy awans - Delta Dania!

Hejo ~
Jako że rangi od pewnego czasu można nabywać u Bandziocha po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów, to jedna z nich stała się dla mnie dostępna i postanowiłam ją sobie (a właściwie Danii) sprezentować >3
Tak oto bez konkursów i głosowań (wybaczcie kochani XD) mamy w watasze nową Deltę - Danię!
Liczę na to, że dobrze wywiąże się ze swoich zadań i sprawdzi się w nowej funkcji ~


Tak więc dziękuję Wam za głosy oddane na moje posty, bo to dzięki nim udało mi się tą smarkatą wepchnąć na kolejny stopień XD 
Pamiętajcie, że ta ruda gaduła jest zawsze do Waszych usług ~

32 komentarze:

  1. WIIIIWAT DANIA!
    (Nie, to nie duński hymn XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, DZIĘKI! XD
      To teraz ,,nadciąga totalny kataklizm" x3

      Usuń
    2. Kataklizm to będzie, jak wcielami nasz niecny plan Alfy w życie XD

      Usuń
    3. Rozgaduj dalej Wiewióro jedna XD - ale co z tego! I tak będą mieć niespodziankę x3
      A Wy sio stąd! Nie podglądać!
      Niiiiiczeeegooo nie słyyyszeliiiiście ~~~

      Usuń
    4. Cococo?! Jakie plany?! To ja i Maura jesteśmy od szatańskich planów *^* Domagam się COPYRIGHTU?!

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ej, czy one właśnie obgadują jakieś plany? Bez nas?! Nyan i co my z tym zrobimy? ;u;
      To jakaś konspiracja przeciwko nam o.O

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Oj, powiedziałabym, że wręcz przeciwnie - całemu stadu wyjdzie to raczej na dobre XD
      Poza tym my też musimy coś knuć od czasu do czasu x3

      Usuń
    9. No dobrze, ale od czasu do czasu nas też do knucia dopuśćcie x3

      Usuń
    10. My tu mamy już jeden wielki spisek Wariatów przeciwko całemu światu! x3
      A Wam tym razem po prostu chcemy zrobić niespodziankę ;3
      Następnym razem zaknujemy z Wami ~ >3

      Usuń
    11. Ty Knurze! Teraz Ty Knujesz przeciwko mnie! Zdradzasz mnie z Wariatami? O.o
      Teraz to ja będę knuć przeciwko Tobie *^*"

      Usuń
    12. Tylko z KIM??? Z KIM zdradzisz MNIE!? XD
      Poza tym, Ty masz knuć z nami x3 I pamiętaj - ja byłam Truflą >3

      Usuń
    13. Właśnie! BYŁAŚ Truflą, a stałaś się Knurem! A ja teraz jestem biedną, samotną Truflą, zakopaną pod ziemią... Opuszczoną... Zdradzoną... Pozostawioną na zgnicie i robactwa! O^O

      Usuń
    14. Wiesz, pod ziemią żyją robaki, więc taka sama to ty nie będziesz x3

      ~Blue próbuje pomóc, ale tylko pogarsza sytuację.

      Usuń
    15. Dziękuję Ci za ciepłe słowa <3

      Usuń
  2. Wiecie co? Wpadłam ostatnio na genialny pomysł na cytat - MÓj własnowymyślny cytat - i uznałam, że on podpasuje Wiewiórze w jej obecnej niestabilnej psychicznie i zranionej sytuacji: "Szczęście jest jak rugby - złap, omiń wrogów, przyłóż i punkt dla ciebie!" Pikny, czyż nie? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrogów powiadasz? Dajcie mi piłkę >3

      Usuń
    2. Oho! ,,Słowo KLUCZ" zostało wplecione do wypowiedzi XD

      Usuń
    3. No ba! Tylko widzę, żeś tylko Ty je załapała XD

      Usuń
    4. Kobieto! Masz już twardy kij i lśniący, zaostrzony widelec! Po kiego Ci jeszcze piłka?! XD

      Usuń
    5. A jak mi się owy kijosz złamie? Muszę mieć coś do wyciągnięcia zza pleców i zastępienia! o.O

      Usuń
    6. Wiedźmin miał dwa miecze, więc Blind może mieć dwa kijosze x3
      A ona też ma bałe włosy, jak Geralt o.O

      Usuń
    7. No widzicie?! Trash od razu wyczuł pismo nosem! Wiedział kogo poza rudą wiedźmą należy się bać - Białowłosej Wiedźminki! XD

      Usuń
    8. Trash to chyba wróżbitą powinien być co? XD

      Usuń
    9. A mógłby, mógłby - codziennie przepowiadałby nowy kataklizm i ostrzegał panicznie mieszkańców watahy x3

      Usuń
  3. Kataklizm kataklizmem... Gorzej jakby któregoś dnia TRASH przewidział coś DOBREGO I NIEgoroźnego... To by był dopiero koniec świata XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to się na szczęście nie zapowiada x3 Zbyt wiele szurniętych osób wdziera się w jego marną egzystencję ~

      Usuń
    2. Ciekawi mnie jego reakcja na szczeniaka o.O

      Usuń

Podziel się z nami Swoją opinią :)