środa, 25 lutego 2015

KONKURS! :D x3 + Coś co WSZYSCY macie przeczytać

Podziękujcie Jennie za zajebiście piękny pomysł na konkurs, który mi podsunęła. Ja będę pierwsza i - DZIĘKUJĘ CI! X3 

No, a teraz do rzeczy:
Konkurs będzie bardzo długo terminowy, gdyż znając nasze ślimacze tępo pisania opowiadań będziecie mieli na to z jakieś 2 - 3 miesiące, albo i lepiej. Polegać będzie on na przygotowaniach do świąt ^^
Tak - jesteśmy bardzo w plecy jeżeli chodzi o terminy, ale nie szkodzi zima wiosną też jest fajna ;P

A oto wymagnia:

~ Przygotowania mogą, ale nie muszą być częścią pisanego przez Was aktualnie opowiadania.
~ Możecie przesunąć się trochę w przyszłość i zacząć pisać opowiadanie mając np: tylko tydzień, bądź jeden dzień do świąt.
~ Opowiadanie możecie rozciągnąć, nie musi ono trwać jeden dzień, możecie je rozpisać na kilka dni.
~ Fajnie by było gdybyście się skupili na więcej niż jednym przygotowaniu np: nie tylko opisywać szukanie prezentu, ale też dekoracje, przyjęcie itp.
~ Możecie użyć innych postaci z watahy w opowiadaniu, ale oczywiście trza mieć zgodę właściciela ;)
~ Opowiadanie MUSI się zakończyć dzień przed wigilią, bo będziemy ją obchodzić już wspólnie pisząc opowiadania ^^

Dobra, i to na tyle termin to 23.12.2014, aktualnie mamy 12.12.2014 w watasze, niedługo dodam gadżecik, który będzie pokazywał datę, bo się prędzej czy później pogubimy *~*

Jeżeli któryś punkt był niejasny - a znając mój dar tłumaczenia to napewno nie jeden był xD - to pytać śmiało. Bardzo lubię odpowiadać na pytania, więc mi to nie robi ;)

A TERAZ WSZYSCY CZYTAJĄ


Chciałam wytłumaczyć jedną sprawę, żeby wszystko było jasne i nikt się nie pogubił ;)

~ Staramy się trzymać jednakowe tępo w swoich opwiadaniach, nie wyskakujemy przed sznurówki. Nie mówię, że mamy iść równiutko, ale żeby różnice w porach dnia nie były aż tak widoczne, żeby nam się dzień zaczynał i kończył mniej więcej tak samo - póki co nam się do udaje, ale tak mówię na przyszłość. Jeżeli komuś się ślizgnie, albo już będzie za bardzo do przodu to bez obaw, napewno dam Wam znać, albo pomogę jakoś to podgonić, więc nie ma strachu :3

~ Nikt jakoś nie narzeka na watahę, ale ja mam jednak wrażenie, że coś można by jeszcze poprawić, ulepszyć lub zmienić. Też tak myślicie? A więc zadanie dla wszystkich:

BURZA MÓZGÓW! I nabazgrać mi na howrse wszystko co chciałybyście zmienić, przestawić lub usunąć. Piszcie mi wszystkie pomysły, ja się nie obrażę i nie będzie mi przykro. Chcę wiedzieć co Wam się podoba, a co nie i razem wszystko poprawimy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)