wtorek, 9 grudnia 2014

Moi Kochani Wariaci!

      Mam nadzieję, że chociaż niektórzy z Was wybaczą mi to moje nagłe zniknięcie, bez większego wytłumaczenia... Powiem tyle, że jest mi bardzo przykro, ale szkoła mi skutecznie wszytsko uniemożliwiała :/
Chciałam więc odpokutować to wszystko - chociaż po części -  i zrobiłam kompletny remont naszej Krainy! :D
Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy wystrój x3
Postanowiłam zacząć wszytsko od początku - oczywiście z jak największą liczbą starych członków tej watahy, gdyż zdążyłam się do niektórych bardzo przywiązać i polubić... Wręcz się za Wami stęskniłam, Świry moje! O.o
Tak, dobrze mnie zrozumieliście... OD POCZĄTKU x3
A jak chcę to zrobić, by nie psuć już wcześniej nawiązanych relacji między wilkami i innymi drapieżnikami? Proste! Wpadłam na genialny pomysł!

 ~Naszą piękną planetę nawiedził deszcz meteorytów, który wszytsko rozwalił, przerwał naszą codzienną działalność - od tego ta długa przerwa w prowadzeniu bloga - i przez ten cały czas wszyscy zbierali się do kupy po wypadku - oczywiście pewnie będą jakieś wilki, które już nie będą chciały należeć do tego bloga, więc oni po prosu zostaną uznani za spalonych/zgniecionych przez ogień i meteoryty ^^~

Mam nadzieję, że podoba Wam się ten obrót sytuacji xD
Wszystko aktualnie będzie działać normalnie... Tyle oczywiście, że z tymi nowymi zmianami wprowadzonymi :)

Sin of Sorrow x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami Swoją opinią :)